This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Eindelijk Runnerpix!

Boyd

Well-Known Member
Jaja damens en heren, een tijdje geleden is mijn runner gespoten en heb ik ook pix van men kappen laten zien. Ondetussen zit alles al een tijdje in elkaar maar ik had nog steeds geen pix gemaakt dus vanmiddag ff evert op getrommeld en pix gemaakt. Hier onder het resultaat.

Nog even als reminder, dit was mijn runner zoals ik hem bijna 2 jaar geleden kocht.

En dan nu zoals ie nu is:

Links

Linksvoor (inclusief blauwe glans 8) )

Carterkapje, nu nog met std luchtfilter

Runner van rechts (met de blaaschneos van Evert op de achtergrond)

ML50 van dichtbij 8P

Hij gaat tot aan men sleutel 8) ( 8P )

Lekker kontje, met net nieuwe band.

Boyd in axie

Toekomstige filter, buis moet nog ingekort worden hoor maar dat doe ik pas bij het monteren.

Malossi filterschuimpje

Dat was het, die velgen zijn gewoon simpelweg NIET op de foto te krijgen, kleur komt er altijd verkeerd uit op de foto maar dat komt miss ook doordat het een beetje donker was buiten.

Veel plezier met de pix

Boyd

Last edited:
Originally posted by DvD
volledige penetratie

Hij is idd zeer net. En ik weet wel zeker dat ie irl (zon) veel sappiger zou zijn.
Die malossi kleuren van mij waren op de foto's ook altijd roze

Die van jou was ook roze geef maar toe dat jullie gewoon iets met roze hebben.

verder lekker rennertje,mijne moet ook maar eens x geschuurt gaan worden

Die buis is idd 60 mm en hij loopt uit naar 110 mm. Ik weet niet of het te dun is maar dat merk ik snel genoeg. Hij gaat nu 130 op men teller met de volgende setup:

Hebo Alu 70 N
Yasuni R
DO 19mm
MHR2000 Vario
Hebo Clutch
Doppler As + C3 lagers

Helmbakfilter heb ik dus klaar liggen en gaat er asap op, verder ben ik van plan begin volgend jaar een c16 / jolly / oid te gaan kopen en om men cillinder een beetje te tunen.

Kleuren zijn Deep Blue Mica met Fluo Oranje

Woei, jou setup lijkt veel op de mijne 130 teller haal ik ook wel

Originally posted by Enrico@nrg
Gilardoni draait geen toeren man.. 11k of zo8P Mja wordt tijd voor een grove tune-buurt

oh d8 altijd dat gilardoni bruuter was dan hebo ng. iig moet ik wel een andere pijp hebben om wat topsnelheid te halen. nog een leuk verhaaltje

Een gozer bij mij op men werk heeft een onwijs gare swift, ding gaat helemaal niet vet ofzo. Nou stond dat ding bij de garage en had ie een 1.3 gti (model en merk weet ik niet). Dus hij zo, ja deze gaat veel vetter dan die swift van mij, ik zo ja nou zal wel bruut zijn. Hij zo sportuh, ik zo ja waarom niet. Heb ik em er na werktijd ff uit gereden :W Andere collega's van mij lachen joh. Miss ben ik dan altijd van dat "scooters zijn voor mietjes" gezeik af

Last edited:

Ik ben trots op je :*

Ja Ja.. 3B-R Gaat steeds extremerrrrrrrrrr

1.3 gti is swift. Lul, wacht maar