Een injector plaatsen

atjelie

Well-Known Member
hallo, ik ben nieuw op dit forum en dit is ook meteen me eerste post dus ik dacht ik plaats hem gewoon hier.

ik ben van plan om een Aprillia sr te gaan kopen ik wil niet dat hij te hard rijdt dus 60 of 70 rijdt. ik heb er nu eentje gevonden (die er netjes uitziet) die ik wil kopen maar ik begreep ook dat je een ditech versie kon kopen. die zouden dan volgens mij een injector hebben. nou is me vraag kun je gewoon die injector kopen en op een normale sr monteren?

ik wil dit graag omdat toch niet hard ga rijden maar wel zuinig.
 
Advertisement - register to remove this

tja, direct toen ze kwamen (1999/begin 2000 al) toen hebben we behoorlijk wat er van verkocht in 3 jaar ongeveer, een paar honderd iig..

later waren ze wel wat beter maar nog was het gammel..

als een di-tech goed loopt is het mooi , maar waarom zou je niet voor zekerheid gaan en een goeie kopen , dus een piaggio versie...

en zoals TS zegt een SR voor 500 kan natuurlijk niet veel zijn ...

maar ik hou op te zeuren over de kwaliteit van het ding , de Topicstarter moet zelf beslissen wat ie doet , heel simpel..
 
ik heb er eentje gevonden het is een watergekoelde normale Aprilia SR dus ik ga ook geen ditech meer kopen maar ik wil dan ook niet echt opvoeren, van dat kun je toch ook veel problemen krijgen want sommige mensen die voeren een scooter op zonder andere onderdelen te veranderen. ik zal alleen de uitlaat misschien veranderen verder niks ik vind 60 á 70 km/h hard genoeg (wil wel harder) want ik heb al een keer me ellepijp gebroken door een brommerongeluk en dat wil ik niet nog een keer.
 
Gewoon onbegrensd haal je die snelheid al makkelijk (vario ring/uitlaat)

Gewoon std Sr moet vrij weinig aan stuk gaan, mits je het goed onderhoud, en er netjes mee omgaat. maar bv de km stand, of wat er vervangen is, kan al veel schelen;)
 
hier een fototje dan:

http://i60.photobucket.com/albums/h33/atjelie/naamloos.jpg

naamloos.jpg
 
Dat is dus al geen standaard uitlaat..... verder is het een oud model Sr. met mina blok zo te zien? dat weet ik niet 100%, weet je er meer over kwa km stand enz?

/edit, op de foto is hij ook nog niet geschouwd? houd je er rekening mee dat je dat ook nog geld gaat kosten
 
Dennis said:
Dat is dus al geen standaard uitlaat..... verder is het een oud model Sr. met mina blok zo te zien? dat weet ik niet 100%, weet je er meer over kwa km stand enz?

/edit, op de foto is hij ook nog niet geschouwd? houd je er rekening mee dat je dat ook nog geld gaat kosten

ik weet de km stand niet.

ik heb er nog een gevonden en daarvan heb ik alleen geen foto van maar wel een verhaaltje:

een aprillia peas and love staan aleen er zit wat schade op aan de kappen van het vallen en de lamp moet je even maken enn de remhendel is afgebroken aan een kant van de achter rem er zit al wel een kenteken op dus is al geschouwd loopt wel altijd nooit problemen met starten een keer knopje duwen en lopen, loopt 60 65
 
Last edited:
dit is een oude type sr , dus 1 van 98/99 , dit is een Harada versie , std watergekoeld met dubbel schijf..

minarelli horizontaal dus..

er zit een Metrakit HM op die al is overgespoten...

ik vind m er persoonlijk niet al te fijn uit zijn (buddydekje mist , voorspatbord mist , kleuren kloppen niet) , is veel mee gbeurd zo te zien ,maar er valt wel wat van te maken..

mja , wij kunnen vanaf hier natuurlijk niet zien hoe het motorisch gesteld is ,dingen zoals versleten vario's , cilinder , krukaslagers etc. etc..

maargoed , een gebruikte scooter kopen is altijd een risico

kilometerstand zegt mij persoonlijk niet veel , de teller kun je terugdraaien, de teller kan een hele poos stuk zijn geweest etc. maar km stand zegt dan nog niet alles omdat de manier waarmee er is omgegaan belangrijker is..
 
Back
Top