eBay vraagje

Ik wil een verzameling tijdschriften (collectibles) op eBay zetten. Onderaan de pagina waar je alle gegevens invoert staat leuk This acution will cost you: $0,00

Toch wordt ik vervolgens naar een pagina geleid voor betaling, waar ik voor het gemak Paypal kies. Die geeft je de "mogelijkheid" (er is geen keuze) om akkoord te gaan met het automatisch afschrijven van geld, echter staat daar nergens een bedrag bij.

Online vind ik hele schema's die voor iemand die vrijwel nooit met eBay werkt niet duidelijk zijn, of verouderde info.. En ben een beetje geiriteerd dat het aan je bankrekening gekoppeld is en ze dus geld kunnen afschrijven zonder telkens mijn toestemming eerst te hebben :x

Wat kost het nu om gewoon 1 'advertentie te plaatsen' of waar zit je aan vast? Graag iemand die zelf op ebay verkoopt :p
 
Advertisement - register to remove this

Ik geloof dat die 8% wel tot een max van $40,- oid is.
Vervolgens heb je ook nog extra fees als je een BIN prijs of BO eraan wilt hangen, geloof ik.

Ik heb er ook een keer naar gekeken, maar uiteindelijk vond ik 't echt te prijzig worden..
 
Ach, soms krijg je wel goede prijzen voor je spullen op ebay en geen gezeur zoals op marktplaats.
 
Beide sites hebben zo hun pluspunten vind ik. Marktplaats is meer gedoe met ophalen en communicatie. Ik heb soms wel is dingen waarvoor er te weinig interesse in Nederland is voor een fatsoenlijke prijs, dan is eBay weer beter. Kan me voorstellen dat dit misschien ook het geval is bij Lodewijk.
 
Back
Top