This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Jog

Ziek vermogen Rolf, hopelijk kan je het vermogen ook eens omzetten in een snelle tijd. In plaats van full time valse starts te rijden.+pippi+

Tot de 20ste

Ben zeker aanwezig @ stein (in de hoop dat tijd etc wel geregeld is), maar dan wel met een 12 inch rim Ik heb geen tijd om die naaf te repareren of een nieuwe te fixen.

wat betreft het vermogen, eerst maar een even zien wat het @ straat doet Iig de getallen v/d bank zijn wel nice.. 23.5 sae is al een feit btw 8)

Tot stein

Prima trui8)

Verder vind krijg ik steeds meer respect voor de velgjes, eerst vond ik ze niets, maar ze staan toch wel erg speciaal onder je hok!:#

Succes!

Grtz Tom.

@ Tim en soert, ja ben nog ff wezen knallen (met hoofdpijn) mss zet ik hem @ stein wel op de bank..

Willy vette foto 8) heb je er nog meer? :#

@ rest, niet zeiken Heineken Ownt -:-

ow ja Botj jij had nog een aantal foto's @ site.. maar dat is met zonder copieeers

kan je ze mss ff posten/mailen/sturen per postduif

Voorlamp eruit scheelt kilo's heh.. Gewichtsbesparing doet hard.. Ook bevordelijk voor de koeling ..

Voor beide problemen is een oplossing te vinden. Alle grammetjes tellen mee, maar volgens mij kan er dan nog wel meer af. En ik heb het natuurlijk over 'de cover' niet over alles wat erachter zit.

Koeling....de normale plek is niet ok @ jog?

Ik moet nog steeds een aantal dingen op orde stellen like:

- koeling betr fixen in de zin van perforatie etc
- andere carterdeksel
- velg fixen
- mss hier en daar wat wegslijpen

genoeg te doen iig

Koeling @ org plek, dan heb je ook een org radje nodig denk.. verder nooit gepast, this verder ook niet echt praktisch met banken enz

Ik weet het voor alles is een oplossing.. maar om nou voor elke run blok bv over te zetten op een frame.. mwoa

Gewoon voorkap eraf dan moet het tog koel blijven. Verder vet aparaat moeten maar keer sprintje doen denk ik. (Heineken ownt)

Koeling @ org plek, dan heb je ook een org radje nodig denk.. verder nooit gepast, this verder ook niet echt praktisch met banken enz

Testbank koeling moet geen probleem zijn denks.
Ik denk juist dat die originele plek bij een Jog veel interessanter is. Qua gewicht(verdeling).