Dutch TT Assen 2004

Ik ben helemaal verrot, heb me echt gigantisch vermaakt, digicam overuren laten draaien, bezoekje aan Molenaar Racing gedaan wat erg mooi was om te zien, hamburgers happen, Joop anderhalf uur laten wachten op Assen CS :henko: , Paddock rondje doen, bijna aangereden worden door die maffe Italianen op hun heftrucks en scoetertjes :p, Joop nog bijna weg zien zakken in die drekzooi naast de camping.

Joop bedankt voor deze ontzettend vette dag :*

Gistere ook geweest, zat eg op top plaatsen: hoofdtribune keek over de GT bocht en over t rechte stuk. Damn nog steeds een piep in me oren, stond zeg maar 10m van Rossi af met de start. AUW :P Maar was beter dan vorig jaar, geen regen enzo dus ging opmerkelijk harder!!!!

deze vond ik wel heel bruut:
283799.jpg

oh oke:D ik heb die niet gezien :(

maar bij de start opstelling was een brunette pffffff wat een geil wijf zeg:D toen vroeg ze ook nog of ik met haar en haar vriendinnen op de foto mocht! mijn dag kon ddl niet meer stuk!

assen

weer een geweldige tt, jammer na de tijd met het slecht geregelde verkeer.
3uur over gedaan thuis tekomen in plaats van 45min.
foto's zijn genomen vanaf mandeveen(zuidlus).
125.jpg

Melandri
126.jpg

Melandri & Rossi
127.jpg

Waar zijn ze??
074.jpg

027.jpg

025.jpg

024.jpg

022.jpg

004.jpg

Enkele foto's van de 130.

Mooie fotos! :)

Ik heb de race op tv gezien...maar ik wil er volgend jaar wel een keer heen...motogp wordt alleen maar beter en beter. Weg met die saaie kutformule 1 :r ;)

NeoGeniX said:
Mooie fotos! :)

Ik heb de race op tv gezien...maar ik wil er volgend jaar wel een keer heen...motogp wordt alleen maar beter en beter. Weg met die saaie kutformule 1 :r ;)

ga jij maar eerst een keer bij de formule 1 kijken.. 10 keer phatter dan de motorrace... hoewel ik de motorrace ook niet onaardig vind :D

RonnyBravo said:
ga jij maar eerst een keer bij de formule 1 kijken.. 10 keer phatter dan de motorrace... hoewel ik de motorrace ook niet onaardig vind :D

Dat vind jij! Ik vind qua spanning en mooie acties de MGP echt 1000x beter dan 2,5 uur naar formule 1 autos te kijken waarvan ze elkaar alleen inhalen met pittstops..

driek3k said:
Ik vond dat in de motogp de aprilia het mooiste geluid had . wat jullie ?

De kawa jankte de pan uit en de WCM klonk ook vet...de aprilia had zo'n aparte sound..mjah 3 cilindertje...leuke "dempers" had dat ding ook :D 1 pijp met 2 van die prutdempertjes erop..dat klinkt net effe wat anders dan die saaie Honda...das net een opgefokte bromvlieg qua geluid. De yamaha vond ik ook mating.

De duc klinkt te grof....die hoor je er ook wel tussenuit :)

Ze klinken allemaal vet dus...behalve de proton, yamaha en de honda

Vind de F1 na assen eigenlijk geen fuck meer aan...dis echt te tof :W

RonnyBravo said:

Tuurlijk, Schumacher wint, klaar :)
Motogp is 10x spannender..

Yamaha en Honda vond ik juist het mooiste. Kracht maar met een mooi beschaafd typisch 4 takt geluid.

Die Kawa/Proton maakte een tyfus herrie. Aprilia was helemaal niet te harden. Niet dat ik het niet mooi vond, maar net TE.

Ducati vond ik ook wel bijzonder geluid hebben, maar ook niet echt mooi.

zjonnie said:
Tuurlijk, Schumacher wint, klaar :)
Motogp is 10x spannender..

gaat niet alleen om de spanning.. gaat uiteraard ook om het sfeertje dr omheen.. (en uiteraard het geluid dat uit een F1 auto komt:D)

Ik wist niet dat 300+km/h op einde rechte stuk zooooo hard was :eek: echt niet normaal! Ik vond de motoGP geweldig gewoon, die sound...kippevel stond op me rug gewoon. En de terugweg vond ik ook erg tof, alle auto's aan de kanten van de rijbaan rijden zodat alle motoren over het midden konden enzo, echt tof! Wat ook wel leuk was, we ging een paar motoren uitdagen om wheely's te maken op de snelweg, er waren er 2 die het echt gingen doen, en dat was te wreed. Wij reden 120...die gasten lieten zich iets afzakken, en kwamen dan ff op het achterwiel voorbij zetten met 140+ :D Volgend jaar weer!

Tjah ik heb het meer over motogp en formule 1 op de tv :p In t echt heb ik alleen maar verstappen op zandvoort zien rijden. Redelijk pijnlijk voor de oren :p Maar motogp is gewoon 10x leuker om te zien ipv schumacher die vanaf pole position de race weer eens wint. En rossi en gibernau hebben atm hetzelfde aantal punten in t klassement dus spannender kan t niet +ralf+

Kwa geluid vond ik toch de Appie heel mooi..
De Dántin ducs klinken geweldig , ik vond de nieuwe minder mooi klinken :(
De kawa's hadden op dat stuk waar ik zat niet zo veel herrie maar vorig jaar aan eind rechte stuk vond ik ze helemaal geweldig :)
De Protons hebben gewoon best mooi geluid.
De Suzuki's hebben ook best een fijn geluid maar niet heel bijzonder.
De Yammie's hebben een ronduit saai geluid.
De Honda's hebben niet een heel mooi geluid , behalve in hoge toeren .Daar klinken ze wel vet.
De WCM klinkt ook vet , jankende 4 in lijn

Eingenlijk vind ik ze allemaal mooi en kan het me niet hard genoeg :P

Ohja , en Alex hoffman kan dik goed wheelies 8P

Back