ik zat bij mandeveen, op pagina 3 staan een paar foto's.melf #50 said:zat er nog iemand bij Mandeveen ?? daar zat ik namelijk...
wanksta1 said:zijn er trouwens ook mensen geweest die nog dat bmw boxer cup hebben gezien
wat een kut race's zijn dat zeg dat geluid is gruwlijk lelijk ze kunnen en gaan niet hard door bochten en er is te weinig spanning
volgens mij zat ik niet meer dan 10 meter daar vandaanracingfreak said:ik zat bij mandeveen, op pagina 3 staan een paar foto's.
Lennox said:Vorig jaar wel gelachen met die boxer cup. Vloog er bij ons 1 uit de bocht en die motor sloeg paar keer over de kop, kwam neer en was echt zo krom als een hoepel. Die dewd er wanhopig naar toe lopen om te kijken of het nog te redden was .
Dit jaar heb ik alleen de uitloopronde gezien, best treurig dat velen het niet lukt een burn out te maken . Staan ze daar te pielen en na een paar vruchteloze pogingen gaan ze dan weer verder.
NeoGeniX said:Weg met die saaie kutformule 1 :r
yusunie said:Zal binnenkort ff een filmpie plaatsen van de 500cc's door de strubben , in clusief goed geluid :d