Dutch TT Assen 2004

EXup^ en ik hebben net nog een freak @ TT-kermis gespot bij t reuzenrad :P

CIMG3145.jpg

zijn er trouwens ook mensen geweest die nog dat bmw boxer cup hebben gezien

wat een kut race's zijn dat zeg dat geluid is gruwlijk lelijk ze kunnen en gaan niet hard door bochten en er is te weinig spanning

Die Kawa maakte imho een zeer net geluid. Bij het terugschakelen knalde en schreeuwde hij niet zo in tegenstelling tot de rest :) De WCM maakte een heerlijk geluid bij het opschakelen. Leek net op een citta, wanneer je onder het rijden de uitknop indrukt 8)

wanksta1 said:
zijn er trouwens ook mensen geweest die nog dat bmw boxer cup hebben gezien

wat een kut race's zijn dat zeg dat geluid is gruwlijk lelijk ze kunnen en gaan niet hard door bochten en er is te weinig spanning

En het leuke is dat het gewoon std motorfietsen zijn. Ik vond de race nog best wat spanning hebben, ik heb inhaalacties gezien waar ze in de Motogp jaloers op moeten zijn. Met 3 man naast elkaar over het rechte, duwend en trekkend door de bocht.

Het gaat allemaal allemaal niet zo hard :|

Vorig jaar wel gelachen met die boxer cup. Vloog er bij ons 1 uit de bocht en die motor sloeg paar keer over de kop, kwam neer en was echt zo krom als een hoepel. Die dewd er wanhopig naar toe lopen om te kijken of het nog te redden was :D.

Dit jaar heb ik alleen de uitloopronde gezien, best treurig dat velen het niet lukt een burn out te maken :D. Staan ze daar te pielen en na een paar vruchteloze pogingen gaan ze dan weer verder.

Lennox said:
Vorig jaar wel gelachen met die boxer cup. Vloog er bij ons 1 uit de bocht en die motor sloeg paar keer over de kop, kwam neer en was echt zo krom als een hoepel. Die dewd er wanhopig naar toe lopen om te kijken of het nog te redden was :D.

Dit jaar heb ik alleen de uitloopronde gezien, best treurig dat velen het niet lukt een burn out te maken :D. Staan ze daar te pielen en na een paar vruchteloze pogingen gaan ze dan weer verder.

Ik heb effe staan kijken, bij die BMW stand...
mijn mening:

Te duur, Te zwaar, Te lelijk, Topsnelheid: Boven de 200 km/h.... (als ze dan met een zinnge waarde komen :S), vermogen: 96 kw. (wat ik ook tegen vind vallen).
Het geluid is ook niet echt, wat ik mooi vind... Maargoed. Het zijn en blijven meningen :)

Haha kutkermis was dat zeg, ik ben daar nog in boobytrap hotel geweest, natuurlijk wle bezopen anders is er helemaal niks aan. Maargoed, beter in de stad drinken.

ja bmw cup was wel tof, bij on in de geert timmer bocht ging er een een 8-dubbele salto maken :D

en over het geluid: Die kawa's sloegen egt alles, ik egt nog nooit zoooon VET geluid gehoord!

Ik heb geen hekel aan de formule 1 hoor (was er vroeger helemaal gek van)...maar tegenwoordig is er gewoong geen ene reet meer aan. Motogp is echt 10x leuker om te zien..

Toevallig is dit jaar de GP erg spannend, voorgaande jaren lag het veld ook menigmaal helemaal open.

In principe is de 125 het meest spannend. Die rijden altijd wel in grote groepen met veel competitie.

tt

ik zat bijd e strubben.
Daar gingen ze met gemiddeld 88 km, daarna kwam een rechtstuk, daar zaten ze binnen notime op de 280 km per uur gemiddeld( 500cc's dan)

en idd die kawa's. het geluid ging helemaal door me heen. EN die protons maakten ook een meesterlijk geluid. Ik vind ie protons er btw ooke cht bere geil uitzien, daym wat een machines.

EN zoals gewoonlijk, rossi w8 tot op het laatst om gibbernau te passeren. EN wederom flikte die het weer. Wat zal Gibbernau gebaald hebben.

Het mooist vond ik nog dat ze in de bocht bij de strubben helemaal plat gingen en daarna met hun motorfiets nog schui in de bocht vol wegtrokken. Dan zag je ze namelijk vaak driftend en vechtend wegschieten.

EN Barros,w at vloog die gast, wel jammer...

Zal binnenkort ff een filmpie plaatsen van de 500cc's door de strubben :), in clusief goed geluid :d

yusunie said:
Zal binnenkort ff een filmpie plaatsen van de 500cc's door de strubben :), in clusief goed geluid :d

:rolleyes:

125 cc / 250 cc/ Moto GP (+_ 998 cc) ;)

Ik zat in dezelfde bocht als jou, was wel mooi dat ze idd voor je die 180c bocht maken, en dan verderop zie je ze over het rechte stuk branden.

Back