Dutch TT Assen 2004

:) Erg spannend. Vooral de laatste ronde :D
Ik ben erg gebruind door het TE lekkere weer. Enkel 1stel pitspoezen gezien. Nu ff naar Impulz, filmpjes + foto;s komen morgen. Dat geluid van die motor die ver achterop lag..:W

zeer gekke race.....echt gruwelijk dat het hem gewoon nog lukt in laatste ronde.
hij speelt volgens mij met gibernau.

maarjah dat zal alleen hij weten.

beter het was kolere woest mi daddy had nog paar leuke kenissen onmoet en ons de pits of hoe je het ook noemt in gekregen dus ik heb gruwlijk veel lol gehad veel chicks gezien en rijders en paar leuke mensen gesproken dus mijn dag kan niet meer kapot

en de race ik heb genotten van rossi en gibernau de spanning erg hoog

ben net weer terug , terugweg ff macje meegepikt :p

heb er 3 uur over gedaan om thuis te komen !! 2 uur op de parkeerplaats gewacht om weg te komen! was echt druk daar! was een beetje behelpen vanwege de bagger daar maar verder wel leuk gehad. heb nog footootje van een rossi burn out gemaakt..

Goed verbrand denks, en eindelijk normaal bier daar :)

Had het echt toppie naar mn zin, vette gevechten gezien op de baan, eindelijk weer lekker weer. En de broodjes Pita :D

Nog wat foto's

assen1.JPG

assen2.JPG

assen3.JPG

assen4.JPG

assen5.JPG

assen6.JPG

assen7.JPG

assen8.JPG

assen9.JPG

assen10.JPG

assen11.jpg

Leuke foto's Lennert. Je zat op dezelfde plek als ik de vorige keer.

Niemand de baan opgeweest :D? (viel me op @ tv, 2 jaar geleden was het natuurlijk te erg..)

Kwamen nog een paar gasten met duitse herders langs, zal dus wel weer wat gebeurd zijn.

Xaus kwam voor de tribune staan na de GP en gaf compliment, en burnde daarna zijn band lekker op. Italiaanse zwager van maatje die mee was had echt super toffe foto's (ik kan niet inzoomen met die kut digi) Kijken of ik die nog kan losweken.

Zit trouwens altijd op die stek, zwaar mooi daar.

ik ben ook trug ik heb de dag van men leven gehad jongens :D , maar ik ben heeeleemaaal kapot, ik mijn poten doen zeer en bla bla bla, iig een dag om niet te vergeten !

Sjoerd said:
Woee niks van de race mee gekregen, moet nog ff 1 keer leren dit jaar. Maar wel nacht meegemaakt en vrijdag leuke dingen gezien...!

Ik heb nog wel wat leuks online :p , moet je maar ff pmen

Die aktie van rossi was opzich super , al had sete natuurlijk verdient te winnen (als je 18½ rondje voorop rij...).

Loserhond said:
:) Erg spannend. Vooral de laatste ronde :D
Ik ben erg gebruind door het TE lekkere weer. Enkel 1stel pitspoezen gezien. Nu ff naar Impulz, filmpjes + foto;s komen morgen. Dat geluid van die motor die ver achterop lag..:W

Die zn ontsteking stond volgens mij niet lekker ofzo, iedere keer van die klappen als hij over schakelde. Ook waren zijn versnellingen veel langer/korter dan bij andere rijders.

Die Aprilia's (mc williams) Kawa's, Protons en Suzuki's maakten echte een tyfus lawaai :D. Maar wel godsgruwelijk mooi voor de rest.

Die klappen is "tussen-fire". Een soort "beveiliging" waardoor je sneller schakelen kan (naar mij verteld is).

Ik vond het ZOOOOW hard gaan...(Moto GP). Zo snel had ik die motoren echt niet verwacht :)

Damn , het was echt geweldig.
Wij zaten achterin waar Rossi Gibernau in haalde :)
De race was zeker tof , Melandri weer 3e :D.
Melandri en Rossi gingen samen burnen voor onze neus.
En Cris Burns op z'n WCM was idd wel tof , iedereen juigen als ie weer half driftend door de bocht kwam janken..
De appie's en ouwe duc's hebben toch wel het mooiste geluid denk ik zo.
Mja , verder teringlam uit de TT nacht gekomen 8P

Hehe , stel je het voor:
Eerst een BBQ bij me broer waar meer bier dan vlees was.Dus al in redelijk lamme staat naar Assen toe.Toen bij me neef nog een paar slokken goldstrike gehad en wat bier.Daarna vanuit baggelhuizen naar centrum assen gelopen en int Centrum weer doorgezopen/gedronken.Daarna om 3 uur naar huis gelopen vanaf centrum (Peelo , bij Mcdonalds) Ik was dus 4 uur thuis 8P
Toen ging rond 6.30 de wekker weer om kranten te lopen, Damn wat was ik toen brak.Toen ik om 8 uur thuis was direct naar de baan gegaan waar het al dik druk was voor 10 uur.De opwarming gezien van de GP machines en bmw cup e.d.
Al met al een toffe dag maar volgend jaar toen iets minder drinken :P :+

Last edited:
ik heb 130 pics geschoten, ik ben in rennerskwartier geweest :D het was me dus toch gelukt.. ik heb een vette dag gehad, de races waren ook tof, ik stond op de vip building bij de Geert Timmer bocht, Later bij de 250 EK (wat ik eigelijk nog het vetste vond:D) stonden we op het dak van het pitgebouw langs het rechte stuk. Daar ging het gruwelijk hard, ik heb er zelfs een filmpje van maar men camera heeft had het daar wel moeilijk mee:D. Ik heb ruimte voor maar een paar pics en die zal ik binnekort ff posten.

Back