Dutch TT Assen 2004

joop timmer said:
ik ga ook als VIP , maar daar schiet je ook geen ene flikker mee op, geloof me....

Mag je dan in de pitstraat of niet? Dat lijkt me wel super.

Voor de rest... Ingang is gewoon voor iedereen gelijk (dus voor iedereen in de rij staan :rolleyes: ) En de plaatsen zijn ook niet zo gek veel verschillend (die in dezelfde prijsklasse zitten)

Lennox said:
Mag je dan in de pitstraat of niet? Dat lijkt me wel super.

Voor de rest... Ingang is gewoon voor iedereen gelijk (dus voor iedereen in de rij staan :rolleyes: ) En de plaatsen zijn ook niet zo gek veel verschillend (die in dezelfde prijsklasse zitten)

je mag NIET op het rennerskwartier, al helemaal NIET in de pits, NIET op de hoofdtribune...

eigelijk mag je alleen door de tunnel dan de andere kant van het circuit, en op bijna elke tribune komen..

joop timmer said:
je mag NIET op het rennerskwartier, al helemaal NIET in de pits, NIET op de hoofdtribune...

eigelijk mag je alleen door de tunnel dan de andere kant van het circuit, en op bijna elke tribune komen..

daarom moet je ook vrijdag gaan met de training

Weersvooruitzichten zijn trouwens nu wel redelijk. De afgelopen 3 of 4 jaar heb ik steeds in de stromende regen gezeten. Goed irritant iig.

Ik ben vorig jaar vrijdags geweest , en de 2 jaren daarvoor op zaterdag , het beviel me eigenlijk best wel op vrijdag.
Want om nou te zeggen dat je echt voor de race gaat , je kan er toch neit echt veel van volgen naast de baan.Je kan alleen genieten van het geluid maar dat heb je op de kwalificatie dag toch wel een stuk langer :)
Het was te mooi weer toen en ik zat rechtsbovenin de strubben waar je een gewelige uitzicht had op rechte stuk , bijna hele noordlus en die bocht voor je natuurlijk :)
Die zaterdag zaten me broers in de regen en ik zat op de bank te kijken :p

ik gaat dus morgenvroeg met de trein naar Assen en dan samen met elmoRS naar het circuit. Natuurlijk is het nu afw8en of pa vanavond met kaartjes voor het rennerskwartier thuiskomt...

hmm rossi 7/10e snellers als de 2
hij heeft de pole dus.

damnz hij ging snel.

gibernau zit er 1.1 sec. 8er

als het morgen droog is dan wint hij wel.
regent het dan kan hij het helaas schudden.

rossi ging echt keihard met die quali tyre, mja iedereen ging steeds sneller toen het wat droger werd.. ben benieuwd wat het morgen wordt 8)

Back