This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dutch TT Assen 2004

Hoe laat gaan de meesten trouwens morgen? Ik denk dat wij de "BMW boxer" klasse maar overslaan (zit in voorprogramma). Ik zorg wel dat ik om 12.15 er ben, als de 125 begint.

Moet dan alsnog om 7.10 de bus al naar Rotterdam CS nemen

ben ik vaak met mn vader heen geweest alleen de laatste 3 jaar niet meer als ik een auto of motor heb ben ik zeker van de partij..

joop timmer said:
ik ga ook als VIP , maar daar schiet je ook geen ene flikker mee op, geloof me....

Geloof me,wij schieten er zeker wat mee op,we worden opgehaald bij het valk hotel te assen,worden vanuit daar naar de TT gebrcht,waar we niet in de rij hoeven te staan,maar via een andere ingang binnen mogen.
Daarbij worden we de gehele dag rondgeleid door een medewerkster van het ducatti team en verblijven we ook in het ducattie motor home....

Komt goed zullen we maar zeggen.....

joop timmer said:
je mag NIET op het rennerskwartier, al helemaal NIET in de pits, NIET op de hoofdtribune...

eigelijk mag je alleen door de tunnel dan de andere kant van het circuit, en op bijna elke tribune komen..
Ik ga als Vip voor agv.
Ik mag alleen niet in de pits komen, al is het me al een paar keer gelukt om daar naar binnen te glippen. -:-
Verder mag je te ranzige italiaanse zooi naar binnen werken in de hospitality en wegduiken voor rondracende italiaanse halve zolen op scootertjes.

DUCATI

Paar vraagjes : Hoelaat moet je er ongeveer zijn, tenminste...hoelaat gaan jullie allemaal?

Zijn de sta-plaatsen een beetje chill, kan je wel bij goede stukken van de baan komen?

Ik heb hoofdtribune kaart, 75 euries wel lekker duur... maar ja zit je wel lekkerzzz
Morgen ochtend om 6 uur met trein weg benk lekker op tijd....

Morgen om 9 uur Joop oppikken op station Assen dus das lekker vroeg weg...Joop zal er wel lekker uitzien morgenochtend want die moet gek vroeg weg +ralf+

Pronk said:
Paar vraagjes : Hoelaat moet je er ongeveer zijn, tenminste...hoelaat gaan jullie allemaal?

Zijn de sta-plaatsen een beetje chill, kan je wel bij goede stukken van de baan komen?

ik kom om 9 uur aan in Assen, daarna met bussen naar circuit, overal langs het circuit liggen dijken dus je kan genoeg zien, je moet het zeker een keer meemaken

dus jij mag zomaar in de pits/rennerskwartier komen?

wel relaxed voor je...

Ik zorg dat ik lekker op tijd ben voor de 125. Kom om iets voor 11'en aan op Assen, dan met die bus naar circuit en nog stukkie lopen naar tribune / door dat bos.

12.00 begint 125 zag ik.

Zo naar mn nest, wekker gaat om 6.15

Ik ben net wakker, we gaan tegen 7 uur met de auto en hopelijk is het nog niet al te druk. En hopelijk blijft het droog :henko:

Woee niks van de race mee gekregen, moet nog ff 1 keer leren dit jaar. Maar wel nacht meegemaakt en vrijdag leuke dingen gezien...!

damn die rossi, hele race achter sete gezeten, in 1 vd laatste bochten heeft ie em dr ff voor gegooid..

gibernau was chagrijnig zeg! 8)