Wallie EPC EVO POWER 9 June 2011 #61 Kan iedereen zich onder elkaar contacteren? Zodat we een kamp holland bouwen?
Vinnie Well-Known Member 9 June 2011 #63 Ja ik hou wel contact meet steef. Hopelijk zit het weer mee!
smiley Sbo 2011 70B 9 June 2011 #65 Hebbe dr zon zin in.. Net nog even geoefend en met.lichte voorwieletje gaat hij voorzichtug omhoog.. Heb btw filmpje.onboard.. Zal welles poste als ik tijd heb
Hebbe dr zon zin in.. Net nog even geoefend en met.lichte voorwieletje gaat hij voorzichtug omhoog.. Heb btw filmpje.onboard.. Zal welles poste als ik tijd heb
Oscar. Captain Slow! 10 June 2011 #66 Hoe reageren die duitsers op regen? Ze geven ietswat regen op namelijk...
Oscar. Captain Slow! 10 June 2011 #73 welke klasse moet ik inschrijven als ik in hun scooterklasse wil?
Ruud H. Well-Known Member 10 June 2011 #74 Hecky#41 said: Juist mis ff blokje terug onder sr Click to expand... Onder de jog en same boeken?:love: Die is wel lichter
Hecky#41 said: Juist mis ff blokje terug onder sr Click to expand... Onder de jog en same boeken?:love: Die is wel lichter
RonnieB www.emby.nl 10 June 2011 #75 Word wel druk vanavond denk ik dan Mijn racer moet nog klaar, de stinger nog, de slet en dan nog de sr
Word wel druk vanavond denk ik dan Mijn racer moet nog klaar, de stinger nog, de slet en dan nog de sr
Vinnie Well-Known Member 10 June 2011 #79 Omg hugo Onze spulle zijn ook geladen! Nu lkkr slaapje doen.. volgens de navi 2 uur en 45 min vanuot eindhoveb. Pff
Omg hugo Onze spulle zijn ook geladen! Nu lkkr slaapje doen.. volgens de navi 2 uur en 45 min vanuot eindhoveb. Pff
Oscar. Captain Slow! 10 June 2011 #80 Zo m'n crossa is volgeladen:W! Ik mag er 3 uurtjes over doen...