DSSC Sprint Meinerzhagen 11 Juni

Echt waar he :p in de titel staat gewoon alles wat je wil weten.... (behalve de tijd dan maja)

Hier niet rijden maar misschien wel mee liften met Jasper (Kevlar Zipje) als die eens zn telefoon op neemt :p (dus mocht je dit lezen Jasper!) Lijkt me wel tof om op mijn resumé bij te kunnen schrijven :p
 
moete we ons nog ergens inschrijven van te voren? :+
geen zin om het op te zoeken op die poep site van ze
 
Vorig jaar in Aldenhoven gewoon op de sprint zelf ingeschreven:) Neem aan dat dat dit jaar ook gewoon weer zo is:p
 
Echt waar he :p in de titel staat gewoon alles wat je wil weten.... (behalve de tijd dan maja)

Hier niet rijden maar misschien wel mee liften met Jasper (Kevlar Zipje) als die eens zn telefoon op neemt :p (dus mocht je dit lezen Jasper!) Lijkt me wel tof om op mijn resumé bij te kunnen schrijven :p

Volgens mij is Jasper ontvoerd door ufo's ofzo.... echt niemand krijgt hem te pakken via de telefoon :S
 
Volgens mij is Jasper ontvoerd door ufo's ofzo.... echt niemand krijgt hem te pakken via de telefoon :S

haha ik heb hem na 2 weken bellen elke dag 3x huistelefoon en 3x mobiel te pakken gekregen :p haha....

Maar iig wij (Jasper, Nick etc et cvan Quist racing) gaan niet meer.... Geloof dat iedereen zijn blok niet onder het frame hangt...
 
De mijne heeft een beetje last van slip op de snaar na een rollin burn van 300m ofzo:+

Tjoen ik daar wel goed dan:p Mijn brommer staat iig klaar in de auto!
 
Back
Top