This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

DSSC Sprint Meinerzhagen 11 Juni

Als je op de sprint zelf inschrijft rij ja als dag inschrijver mee in de klasse samen met waarschijnlijk de meeste nederlanders. Als je je gewoon bij de dssc een licentie voor een jaar pakt kan je kiezen welke klasse je rijd, met meer kans op een beker aangezien alles van de daginschrijvers in een klasse word gestopt
 
Ze vinden het gewoon niet leuk als wij alle bekers inpikken.

Denk dat ik de racer meeneem, lijkt me wel eens lache.

Moet je daar ook weer op dat stuk hout burnen ?
 
Is toch volop gaar? Rij je als 70B tegen superspecial.

Vind dat maar slecht van de DSSC.


Net als op strije... Mensen idd de 70b rijden idd voor spek rn bonen.. Ik zie t als trainingsdagje en de mogelijkheid wat duitsers naast me weg te rijde :W
 
Valt weinig te trainen, Groen -> gas geven :+

Europa (voornamelijk Duitsland en Italie) moet maar is gaan accepteren dat Nederlanders de snelste hokken hebben!
 
Haha maar op t juisfe moment.. Houdingen etc.. Scooter is flink.lichter geworden en ook.aan de voorkant..

Blijf hengelo '10 nog steeds geweldig vinden tege de duitsers
 
haha toen liep die van mij nog kapot met de laaste run tegen een duitser
Wil opzich ook wel naar meinerzhagen toe
 
Maar ik ben een Horeca sletje!
Als we alleen de zaterdag gaan kan ik het wel regelen denk ik
 
Rond 10 uur kun je het beste aankomen, inschrijven kan daar geloof ik heel de dag, maar ik zal eens gaan mailen met de duitsers.
 
Steinsmark inderdaad, ik heb gisteren een e-mail verstuurd naar de Duitsers met wat vragen zodra ik daar reactie op heb dan laat ik het iedereen weten hier!