Ruben De Generaal 23 April 2007 #762 Zelfde uiterlijk samen met de aanpassingen en dan een standaard motorblok erin...
NeoGeniX Husqvarna SM450R 23 April 2007 #763 Waarom zou je? Als je er toch mee op straat gaat rijden. :?
NeoS-SpeedSR *was daaneos70* 23 April 2007 #764 Honda blok, klopt. Frame, is er omheen gebouwd dus custom.. Meerdere foto's volgen nog..ik heb verder geen verstand van motors maar volgens mij wordt het wel wat..
Honda blok, klopt. Frame, is er omheen gebouwd dus custom.. Meerdere foto's volgen nog..ik heb verder geen verstand van motors maar volgens mij wordt het wel wat..
J Joshua. Premium User 28 April 2007 #769 Deze komt er ws wel als ik het niet meer leuk vind om hard te rijden 8) [ir]http://www.motorland.ru/moto/5mc2006/img/3009/nightrod.jpg[/ir]
Deze komt er ws wel als ik het niet meer leuk vind om hard te rijden 8) [ir]http://www.motorland.ru/moto/5mc2006/img/3009/nightrod.jpg[/ir]
G Gearox_911 Guest 28 April 2007 #770 Volgens mij rijden die dingen wel niet fijn, vind die mensen er altijd vrij ongemakkelijk op zitten. (vrod)
Volgens mij rijden die dingen wel niet fijn, vind die mensen er altijd vrij ongemakkelijk op zitten. (vrod)
R3-Parts R³-parts 28 April 2007 #771 joshua die heb een vriend va me ze pa .... toff ding zeker !! zou em zelf alleen niet kopen ik hou van un super motor
joshua die heb een vriend va me ze pa .... toff ding zeker !! zou em zelf alleen niet kopen ik hou van un super motor
Ruben De Generaal 2 May 2007 #775 Afgelopen weekend mijn droommotor gezien!!! De motor eronder vind ik ook erg vet qua kleurenstelling...
Afgelopen weekend mijn droommotor gezien!!! De motor eronder vind ik ook erg vet qua kleurenstelling...
G Gearox_911 Guest 3 May 2007 #777 robinsr50 said: joshua die heb een vriend va me ze pa .... toff ding zeker !! zou em zelf alleen niet kopen ik hou van un super motor Click to expand... Die velgen @ porsche 8P
robinsr50 said: joshua die heb een vriend va me ze pa .... toff ding zeker !! zou em zelf alleen niet kopen ik hou van un super motor Click to expand... Die velgen @ porsche 8P