Waarom niet? :? Zijn motors met een oude styling maar met moderne technologie. En wat bedoel je met goed rijden? Het zal iig geen ss bijhouden, maar dat is ook niet de bedoeling.
Die Ducatie hierboven,.. een 'mooie motor' heeft een balans , dit ding mist een onderkuip. Het hele kuipwerk is vanaf de zijkant gezien 1 rechte lijn bovenop de motor. Verdeel dat ding in 2 delen boven/onder en je zou zeggen dat het 2 verschillende motoren zijn.
Bruut is ie wel, en dan heb ik het over het blok .
Wrs kan ik eind juni home-made foto's posten van een Ducati Demoscidi RR. Oom ve vriend van me (had ook R1-foto's gepost van hem) heeft em besteld. Hij heeft momenteel een duc 1098 en die R1
Ben vandaag met die vriend bij zn oom geweest, die gast heeft de 1098 helemaal raceklaar gemaakt! DAAAAMMNNN!!!!! WAt is dat ding geil zeg, gewoon niet meer normaaal :~ Hij heeft em pas een maandje ofzo, splinternieuw gekocht en er zitten nu al volledig polyester kappen op + andere uitlaten + vele carbonne onderdelen ook een open koppeling enzo, echt te vet!!!!
In de garage stond nog een R6 (raceklaar) vele nieuwe banden, vele pakken, een ice met evo-blok en natuurlijk de 996 Turbo. Die andere super R1 is verkocht Ding was ook ZEEEEEER vet, had in de zomer foto's daarvan neergezet