Pruttelbakje Fruttelkutje 11 June 2008 #966 Tinne said: Hoe vet is hij in het matzwart :W Click to expand... zag van de week ergens een oud model 900ss staan met rood frame en zwarte kappen, zal van de week eens kijken of die er weer staat en neem ik een foto voor je:W
Tinne said: Hoe vet is hij in het matzwart :W Click to expand... zag van de week ergens een oud model 900ss staan met rood frame en zwarte kappen, zal van de week eens kijken of die er weer staat en neem ik een foto voor je:W
BartB. Banned 11 June 2008 #968 och wat vet, daar heb ik afgelopen winter nog gestaan zal met dit weer wel een super brute weg naar boven zijn geweest, das echt 10km allemaal zieke bochten :W
och wat vet, daar heb ik afgelopen winter nog gestaan zal met dit weer wel een super brute weg naar boven zijn geweest, das echt 10km allemaal zieke bochten :W
mman Mk4 GTI & Gsxr 600K7 12 June 2008 #970 foking dikke motor ik dacht meteen toen ik hem zag zonder de naam te weten dat is een cbr wat een dik ding! dat kontje ook smulle gewoon
foking dikke motor ik dacht meteen toen ik hem zag zonder de naam te weten dat is een cbr wat een dik ding! dat kontje ook smulle gewoon
Vinnie Well-Known Member 12 June 2008 #976 vette bike alleen vind ik het schrale kontje niet in balans met de rest van de motor.. het kontje is mooi de rest is mooi.. maar samen is het een beetje raar
vette bike alleen vind ik het schrale kontje niet in balans met de rest van de motor.. het kontje is mooi de rest is mooi.. maar samen is het een beetje raar
I Intercooler Guest 12 June 2008 #979 Neus is idd niet echt super, beetje te bol naar mijn mening & smaak. Verder natuurlijk geile machine.
Neus is idd niet echt super, beetje te bol naar mijn mening & smaak. Verder natuurlijk geile machine.
[5th]Tom. [5th]Rambo. 12 June 2008 #980 WTF, ziet de 600 er nu ook zo uit? Gewoon een lelijke motor, ook de kont is lelijk.