Droom Motor #3

Status
Not open for further replies.
Nu is biker build off bezig. Wat je zegt Sandor, echt een droombaan! Jammer dat de regelgeving hier te wensen overlaat. Ook is de custom chopper/bobber scene hier veel kleiner.
 
Ik heb ooit de kans gekregen om in zoiets te kunnen werken, echter heb ik afgehaakt ervan om door te gaan leren, dus nu studeer ik marketing. :rolleyes:

Heb ik af en toe nog spijt van, maar ik twijfelde te hard als het wel wat kon worden, aangezien echt alles van de grond af werd opgebouwd.

Kriebelt soms echt hard als ik zo die witte werkplaatsen zie, TL lampen, overal snap op of craftsman gereedschapskisten etc, echt tof. :D
Die Snap on kisten kosten duizenden euro's gevuld, en als je dan ziet dat ze gewoon 10 van die kisten hebben staan, echt ziek. :D
 
Hehe agh. Zo komt mijn thuisgarage er gewoon uit te zien :+ Ik zit nu ook wel eens op kantoor te denken pff liever een ratel in me handen en een lasaparaat :p
 
Juist, zodra ik alleen woon en het kan betalen komt die dikke garage er wel. Dan bouw je lekker zelf een motor, of in mijn geval een supermoto of quad ofzo.

Is zeker net zo tof, in je eigen garage 2 to 3 jaartjes aan 1 motor bouwen na de werkuren met een tas koffie erbij. :W:W
 
Ik kijk het ff aan hoe het loopt met me baan, als ik in december een contract krijg voor onbepaalde tijd (zit er wel in) haal ik een XS650 om te choppen :D
 
Bijzonder.

Ducati_900_Mhe_-_3.jpg
 
Ik weet niet kan nog steeds niet echt enthousiast worden over choppers. Maar dat xs650 brouwsel vind ik wel wat hebben. Vind zelf de roland sands creaties wel gaaf maar dat zijn eigenlijk geen choppers meer.

roland-sands.jpg


DSC03105b.jpg
 
Bijzonder is een goede omschrijving ja, weet niet wat ik er van moet vinden.

Ik vind em niet mooi iig. Ik vind de velgen, de voorvork en het blok vet, maar de rest vind ik gewoon te oud lijken, ookal is het nieuw. De vormen staan me gewoon niet aan. Bijzonder is het wel, omdat het een mengeling van oud en nieuw is.

@Neogenix: Die laatste is vet :W.
 
Ik vind em niet mooi iig. Ik vind de velgen, de voorvork en het blok vet, maar de rest vind ik gewoon te oud lijken, ookal is het nieuw. De vormen staan me gewoon niet aan. Bijzonder is het wel, omdat het een mengeling van oud en nieuw is.

@Neogenix: Die laatste is vet :W.

Het moet ook oud lijken, dat is just gaaf. Deze fiets is overigens een eerbetoon aan Mike Hailwood, oud ducati coureur.

De inspiratie:
[ir]http://static.blogo.it/motoblog/ncr-mike-hailwood-tt/big_NCR_Mike_Hailwood_TT.jpg[/ir]

[ir]http://www.ducatinewstoday.com/wp-content/uploads/2009/03/1024-5.jpg[/ir]
 
Ik vind 'm vet.
Op 1 of andere manier kan je bij een Duc stijlgewijs met veel wegkomen, vind ik.
Alleen zijn die knipperlichten niet zo..
 
Die Mike Hailwood is ook wel heel erg anders dan die andere twee hoor.. Die zijn echt niet mooi vind ik. Die Mike Hailwood is zeker wel vet 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top