Droom Motor #5

[ir]http://4.bp.blogspot.com/-WlH2JeEdECE/TorDKmb152I/AAAAAAAAWLw/RLKaChYHsK4/s1600/main.jpg[/ir]

[ir]http://2.bp.blogspot.com/-wkxjZCDJO6U/ToXLH7VhGlI/AAAAAAAAHh4/XkSd4g39Rvg/s640/monk11_01.jpg[/ir]

[ir]http://4.bp.blogspot.com/-tfkFcBWvcfA/TooeBwmN1HI/AAAAAAAAKIM/KnsYQnK6pAE/s1600/bmwcafeimg05662.jpg[/ir]

[ir]http://2.bp.blogspot.com/-Kc6qah37D-I/ToZIkDq6uQI/AAAAAAAAKCw/XxnxuGa7Yhs/s1600/moto-worksA762C1ABC9.jpg[/ir]

[ir]http://photos.bravenet.com/169/244/914/0/9F1EAC7390.jpg[/ir]

[ir]http://1.bp.blogspot.com/-WEsOY4ayyNg/ToFz47iGW9I/AAAAAAAAGpM/XY4GRvLov5M/s1600/DSC_0017%2Bcopy.jpg[/ir]

[ir]http://2.bp.blogspot.com/-Y_l2uE_gs_8/ToJRrdDarkI/AAAAAAAAJ8Y/t3kpbkf-Smc/s1600/whiskeyraceref0008d4.png[/ir]

[ir]http://4.bp.blogspot.com/-0JL2ichBkMk/ToJR50PRoiI/AAAAAAAAJ80/AYyVK21RTHM/s1600/whiskeyracer96f30af1.png[/ir]

[ir]http://1.bp.blogspot.com/-DfKi4GhouyE/ToHJ4-zCbaI/AAAAAAAAAPA/gaJe4EXey1s/s1600/IMGP9314.jpg[/ir]

[ir]http://2.bp.blogspot.com/-Wl4EAJM6yw8/ToGS6A-ATII/AAAAAAAAJ7I/5AAJFX9LlWo/s1600/oldskoolsuzukiEFE4_001.jpg[/ir]

[ir]http://3.bp.blogspot.com/-A9QQ6lFVzi4/ToGS60nWFCI/AAAAAAAAJ7M/tX4-VsOUJCw/s1600/oldskoolsuzukiEemeli2011.jpg[/ir]

[ir]http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2011/09/yamaha-xs400.jpg[/ir]
 
Last edited:
[ir]http://2.bp.blogspot.com/-Y_l2uE_gs_8/ToJRrdDarkI/AAAAAAAAJ8Y/t3kpbkf-Smc/s1600/whiskeyraceref0008d4.png[/ir]

Toch vind ik dat 't kontje hier best iets korter mag, of de achterbrug iets verlengd..

ottonero6148489734_e04164c06a_b.jpg
 
Helemaal eens. Wiel moet gelijk of verder uitsteken dan de kont.



[ir]http://4.bp.blogspot.com/-WlH2JeEdECE/TorDKmb152I/AAAAAAAAWLw/RLKaChYHsK4/s1600/main.jpg[/ir]

altijd een beetje "net niet Ducati" gevoel.
Maar zo prima te pruimen.
 
Ik vind het gewoon een tof blok, heb er al een paar gezien en als ik een bobber of bratstyle ding oid zou willen maken dan zou het mn keus zijn.
 
Dernet even op motor jacht geweest en beetje wezen kijken hier en daar.
Even op de nieuwe BMW S1000RR gezeten en wat een motor! Zal ook een droom motor blijven.
Prijskaartje vanaf 21k en waar ik op heb gezeten koste al 25k. Speciale carbon editie zoals op de fotos.

bmw-s1000rr-carbon-e-2_800x0w.jpg

[IR]http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200912/bmw-s1000rr-carbon-e_1280x0w.jpg[/IR]
bmw-s1000rr-carbon-e-1_800x0w.jpg
 
Ja, mooi spul.... prijzig ook om nieuw te kopen hoor.

Zou ik liever voor een RSV4 gaan van 1 jaar oud ofzo. Dat scheelt nogal in prijs. + dat is ook echt porno spul!
 
Back
Top