Droom Motor #5

Of n Kawa W650 :W

Inspiration%20Deus-W650-Street-Tracker.jpg

SR 400 vind je niet of nauwelijks in NL, SR500 wel. Ik wil zelf een dergelijke verbouwing doen met een LS650 Savage, ooit een keer.

Is het niet tof om met een 2-takt motor te doen?

Heel dik zo'n SR400!

Zelf maar alvast Dolphin tank + seat en battery box besteld bij Benjie Cafe Racer :). Dit weekend blok eruit halen en frame nalopen.

[ir]http://benjiescaferacer.com/bikes/wp-content/uploads/2011/06/batterybox_2.jpg[/ir]

[ir]http://benjiescaferacer.com/bikes/wp-content/uploads/2011/06/dolphin_combo_fg_1.jpg[/ir]

Hoppa, $1100 down-the-drain, jij liever dan ik. Er zijn ook mensen in NL die dit kunnen maken voor véél minder. Bedenk wel dat het amerikanen zijn die een europese stijl nabouwen 8P

Arne, do it!
Eigenlijk kan je natuurlijk met zoveel type bikes zoiets maken.
Die SRs zijn toch best prijzig, als ze überhaupt al te vinden zijn, zoals Jelle zegt.

Kwam deze vorige week nog tegen:
gravelcrew1397.jpg

gravelcrew1396.jpg

gravelcrew1395.jpg

gravelcrew1394.jpg

gravelcrew1392.jpg

gravelcrew1393.jpg

spirit1large1.jpg

Zeker leuk, maar ik heb daar zelf niet het gereedschap en de handigheid voor. Mail met bestelling was de deur nog niet uit dus zal nog ff rondkijken waar in Nederland ze zulke spullen maken.

Waar dan.
Zoeken. Niet alles uit de Usa is beter ;)

Of gewoon met de foto's naar een lasser/plaatwerker in de buurt gaan, zeker weten dat hij voor 500eur zelfde kan maken. Poly zitjes staan wel op Mp en ik zou altijd een stalen tank gebruiken want fiberglas gaat scheuren.

SR 400 vind je niet of nauwelijks in NL, SR500 wel. Ik wil zelf een dergelijke verbouwing doen met een LS650 Savage, ooit een keer.

Is het niet tof om met een 2-takt motor te doen?

Met een Jawa of zo :rolleyes: Eerst maar eens mn Stalker afmaken, 32b opruiming houden, Kreidler verkopen, en Golf afbouwen :x. Alhoewel ik gisteren met mn broertje een MB8 ben wezen halen, ook vet :7

Jawa Edit
jawaperak.jpg

:W

Last edited:
Back