vind het maar fugly, geen droombike imo.
Achja ieder zn ding. Ik kan niet echt warm worden van die japanse plasticraketten dusja
Godver wat een gave apparaten ! Bij mij komt er in ieder geval ook een supermotard als ik mijn motorrijbewijs heb. Maarja dat duurt nog wel enkele jaren.
Hoe zit dat nou eigenlijk met de regeltjes, want ik vind zo'n supermotard met nummerbord ipv koplamp en normaal achterspatbord veel vetter dan de ''streetlegal'' versies... Word je daarvoor aangehouden als ze je zo zien rijden ?
Zou het niet weten anders vraag ik het niet he... Bij een scooter word er bijv ook niet moeilijk gedaan als je geen knipperlichten hebt, als je je hand dan maar uitsteekt. Maar weet niet of dat bij een motor hetzelfde werkt.
En als je overdag rijd ben je in principe toch niet verplicht om verlichting te voeren ?
Dat er een kentekenplaat op moet zitten snap ik natuurlijk ook wel he 8P Ben niet achterlijk...
Spotje in de voorkap zou wel kunnen ja. Ben toch niet van plan 's nachts ermee te rijden, maar dan zit het er in ieder geval op en kunnen ze er niets over zeggen.
Ben niet achterlijk...
Heb je deze ook als Wallpaper?
[ir]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs026.snc1/4276_79573183417_716423417_1620239_6407986_n.jpg[/ir]
Dat er een kentekenplaat op moet zitten snap ik natuurlijk ook wel he 8P Ben niet achterlijk...
Spotje in de voorkap zou wel kunnen ja. Ben toch niet van plan 's nachts ermee te rijden, maar dan zit het er in ieder geval op en kunnen ze er niets over zeggen.