Droom motor #4

Status
Not open for further replies.
b63fa6d40dfb7c57f026557c9bbecd8c.jpg

www.lenen.nl

Je wilt niet weten hoeveel mensen geld hebben geleend voor een auto/motor. Ken die jongen natuurlijk niet, zou dus ook kunnen dat die gewoon hard heeft gewerkt!
Nouja hij heeft ruim een jaar geleden een ongeluk gehad met de motor (toen een Monster, ongeluk was niet zijn schuld). Hij heeft een jaar met krukken gelopen en elke maand naar het ziekenhuis + overal littekens, ook in het gezicht enzo en daar heeft hij waarschijnlijk wel flink veel geld voor gevangen.

ik heb zelf 2 auto's en 4 motoren en hoor ook welleens dingen over me en dan denk ik ja fuck it..

ik heb alles zelf betaalt (bij me 2e motor hebben ze een deel voorgeschoten)

het is vrij makkelijk om over iemand een mening te hebben terwijl bijv. die personen zelf iedere avond op hetzelfde pleintje bij elkaar lopen te hangen. terwijl ik 4 avonden in de week aan het werk was + de zaterdag vanaf me 15e

ben nu 23 en heb gewoon vrij veel kunnen sparen en woon nog thuis.

het valt me altijd op dat de mensen die de bek los hebben over anderen nooit zelf hebben gespaard of zelf iets hebben gedurfd.

misschien ben jij wel heel anders maar je 1e indruk zegt alweer genoeg imo.

eerst van de toren blazen en later met een verhaal komen waardoor het allemaal heel logisch kan zijn.

en een monster kost ook geen drol als je een beetje hebt gespaard..

En prioriteiten stellen he, ik vind het zonde om mijn hele spaargeld in motoren/auto's te stoppen. Ik ga liever het huis uit dan dat ik 2 auto's en 4 motoren voor de deur heb staan.

Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het liefst had ik het allebei :+

Ken dan Remcol :P

Heb zelf ook 2 auto's, 1 sprintscooter, 2 normale scootertjes etc etc en ik werk nog maar net een jaar. (nooit zaterdagbaantjes oid gehad)

En dan snappen ze ook niet ''hoe da kan''.

Als ik denk jezus waar betaald ie het van denk ik meestal...oja die werkt zeker al 5 jaar fulltime en ondertussen bij je ouders gewoont :p Als ik afgelopen 3 jaar thuis woonde had ik van dat geld wel een splinternieuwe auto kunnen kopen.

Die adapters zitten aan de (dubbele)naaf van de voorvork vast ofzo, moeilijk te verwoorden :P

Dat ze op een naaf zitten zie ik ook.
Maar ik vind het een beetje bizar dat enkel de as van het voorwiel de naaf op zijn
plaats houd tegen het torderen. Dan moet de as al getand zijn om in de voorvork te monteren, maar dat zie je dan ook weer niet.

Men wil denkelijk mede een directer remgevoel hebben.
Maar ik denk dat een as in een wiel toch wel een stuk meer tordeerd dan
het normale radiale remsyteem. En zeker als je naar de schijfjes van Buel ziet.

4317-rotor.jpg

Ik denk dat dit systeem een heel stuk stijver/directer is. Omdat hier de klauw gewoon
op de vork zit.

Had mooier geweest inderdaad, maar dan had 't eerder andersom gemoeten.
Radiaal gespaakte velg kan niet zo goed tegen remkrachten, voor zover ik weet.
Voor lijkt er geen te zitten, dus daar kan 't. :P

Status
Not open for further replies.
Back