Droom motor #4

Status
Not open for further replies.
In het begin was ik ook sceptisch....

natuurlijk heel anders dan andere ducati..veel recht ed...
het is ook een beetje een buitenbeentje...met de 1098 zie je duidelijk dat ze een andere
weg hebben gekozen...meer een vervolg op de 916... ik denk ook dat ze het bij Duc als een dwaling zien.

Maar ik ga hem steeds meer waarderen die 999...

Ik denk trouwens echt dat je veeeeel meer overeenkomsten tussen een 749/999 en een 848/1098 gaat aantreffen dan bij een 916/998/748....

Let er maar eens op :P

Een Duc 749 is, naar mijn mening, geen echte Ducati..

Kan je pics posten van 749 - 848 dan DJ?

Edit: Ik zie het eigenlijk zo:

Een Ducati 749 is een mooie motor, maar geen mooie Ducati. :)

Ducati_749_db_lt_smoke_320.jpg

of

image.php

of

ducati-1098r-front.jpg

DJ:
Voor het geval dat het zo lijkt, het is niet dat ik je motor af wil kraken hoor ;) Vind het zeker een hele mooie bike waar je heel trots op mag/moet zijn!

Anders maar niet lelijk.
En omdat hij zo anders is...ga ik hem alleen maar mooier vinden.

Persoonlijk zou ik een matte wel bijzonder vinden.

my04duc_02.jpg

Zo'n matte is vet, maar ik ben nooit zo'n fan van een grijs frame.. Die moet dan glanzend rood of zwart zijn :) en dan die velgen ook glanzend zwart :W

Het liefst wel zo'n wit vlak op de kont :)

Zo'n matte is vet, maar ik ben nooit zo'n fan van een grijs frame.. Die moet dan glanzend rood of zwart zijn :) en dan die velgen ook glanzend zwart :W

Het liefst wel zo'n wit vlak op de kont :)

Eensch, eensch & eensch

Ik zag bij Ruud Fredriks ook een naked staan de vorige keer, de eigenaar vertelde mij dat die hem had ingevoerd vanuit Duitsland omdat die nooit in NL geleverd was en er maar heeel weinig in NL rondreden..

Alleen ben ik het merk vergeten.. was sowieso Italiaans en een 2 cilinder (1000 volgens mij)

Status
Not open for further replies.
Back