Pruttelbakje Fruttelkutje 11 October 2008 #244 :~ Zo'n mh900e is sowieso al gaaf, laat staan in deze uitvoering:W
ruud. www.vk-tuning.tk 11 October 2008 #245 wat een gave dingen, die retro ducati is ook echt een cool ding
Baasje! voorheen foxrider:P 12 October 2008 #248 Ik begin langzaamaan ook meer naar motors te kijken. Gister kwam er iemand langs met deze motor (foto van internet, maar exact zelfde) geluid:~
Ik begin langzaamaan ook meer naar motors te kijken. Gister kwam er iemand langs met deze motor (foto van internet, maar exact zelfde) geluid:~
S Sandor ****** 12 October 2008 #250 Tinne said: Click to expand... Zo eentje rijdt hier ook rond, je hoort dat ding al aankomen van een dorp verderop. IRL echt een super vet ding, de rijder zelf heeft ook altijd zo'n leren helmpje op
Tinne said: Click to expand... Zo eentje rijdt hier ook rond, je hoort dat ding al aankomen van een dorp verderop. IRL echt een super vet ding, de rijder zelf heeft ook altijd zo'n leren helmpje op
aC'88 push it to the limit 16 October 2008 #257 stel je voor, je geeft goed gas en je houdt het opeens niet meer. Je schuift naar achter en komt op het wiel terecht, je kont functioneert dan als een soort van kontrem. Erg pijnlijk denk ik :X
stel je voor, je geeft goed gas en je houdt het opeens niet meer. Je schuift naar achter en komt op het wiel terecht, je kont functioneert dan als een soort van kontrem. Erg pijnlijk denk ik :X
Björn` Yes, mother? 16 October 2008 #259 Niet alleen je kont dan, die vast komt te zitten. Maar idd, qua carbon verhouding mag er achter ook nog wel wat. 't Is van Confederate, die dus echt te brute bikes bouwen. Althans, ik houd er van..
Niet alleen je kont dan, die vast komt te zitten. Maar idd, qua carbon verhouding mag er achter ook nog wel wat. 't Is van Confederate, die dus echt te brute bikes bouwen. Althans, ik houd er van..
pimS Dajumn! 16 October 2008 #260 Tenzij t een 4.5 liter blok is heeft dat ding maar 60 pk hoor:+ t blijft een amerikaan