remcol Well-Known Member 2 October 2008 #202 DennisG said: Bij mij @ werk :~:-: Click to expand... jij werkt bij startwin? en werkte je er een goed jaar geleden ook al en was je toen toevallig stagiare?
DennisG said: Bij mij @ werk :~:-: Click to expand... jij werkt bij startwin? en werkte je er een goed jaar geleden ook al en was je toen toevallig stagiare?
SebastianE No Blade 2 October 2008 #203 collega van mij komt daar ook weg. vind zon desmodeci helemaal niet zo mooi, liever een 1098R ofzo8)
aC'88 push it to the limit 2 October 2008 #205 Oom van een vriend van me heeft ook een desmo :W Wat een lekker ding is dat zeg :W
Erik Banned 2 October 2008 #206 aC'88 said: Oom van een vriend van me heeft ook een desmo :W Wat een lekker ding is dat zeg :W Click to expand... Je oom is een lekker ding?
aC'88 said: Oom van een vriend van me heeft ook een desmo :W Wat een lekker ding is dat zeg :W Click to expand... Je oom is een lekker ding?
S Sandor ****** 2 October 2008 #208 Voor een keertje op een desmo te rijden willen we allemaal ver gaan :+
BetaMarvin Beta Ark LC DD 2 October 2008 #209 remcol said: jij werkt bij startwin? en werkte je er een goed jaar geleden ook al en was je toen toevallig stagiare? Click to expand... Ik heb er vorig jaar rond december gelopen als stagaire. Werkte je er toen ook al? Doe kees enzo anders maar de groeten van Marvin van het ROC
remcol said: jij werkt bij startwin? en werkte je er een goed jaar geleden ook al en was je toen toevallig stagiare? Click to expand... Ik heb er vorig jaar rond december gelopen als stagaire. Werkte je er toen ook al? Doe kees enzo anders maar de groeten van Marvin van het ROC
DennisG 2f4r 2 October 2008 #210 BetaMarvin said: Ik heb er vorig jaar rond december gelopen als stagaire. Werkte je er toen ook al? Doe kees enzo anders maar de groeten van Marvin van het ROC Click to expand... Mij bedoel je dan? Ik ben net aangenomen trouwens, voor tekenwerk en werkplaats. Zit op werktuigbouw. Maar ik kom zelf ook al jaren bij startwin.
BetaMarvin said: Ik heb er vorig jaar rond december gelopen als stagaire. Werkte je er toen ook al? Doe kees enzo anders maar de groeten van Marvin van het ROC Click to expand... Mij bedoel je dan? Ik ben net aangenomen trouwens, voor tekenwerk en werkplaats. Zit op werktuigbouw. Maar ik kom zelf ook al jaren bij startwin.
Laurens. Do the Dahmer! 4 October 2008 #211 van die icon bikes is de 2e van onderen alleen een pimped stuntbike zo te zien.. rest valt in diggels als je em laat kletteren
van die icon bikes is de 2e van onderen alleen een pimped stuntbike zo te zien.. rest valt in diggels als je em laat kletteren
T Tom Well-Known Member 8 October 2008 #216 Björn` said: Even een van-alles-en-nog-wat: Click to expand... Wat ik me nu afvraag, ik weet dat deze motors niet bedoelt zijn om op te rijden en blablabla. Maar zou de eigenaar er ooit wel eens een klein rondje op gereden hebben?? edit: Spreek mezelf nu wel een klein beetje tegen
Björn` said: Even een van-alles-en-nog-wat: Click to expand... Wat ik me nu afvraag, ik weet dat deze motors niet bedoelt zijn om op te rijden en blablabla. Maar zou de eigenaar er ooit wel eens een klein rondje op gereden hebben?? edit: Spreek mezelf nu wel een klein beetje tegen
Björn` Yes, mother? 8 October 2008 #217 Denk dat er 'prima' op gereden kan worden - of 't comfo (en helemaal veilig) is, is een tweede.
Jelle Well-Known Member 8 October 2008 #218 Echt heel bizar trouwens, die schijfrem. Zie ik nu pas...
NeoGeniX Husqvarna SM450R 8 October 2008 #220 Aparte motorrem inderdaad :S Komt toch ontzettend veel kracht op te staan daar...denk dat je remmen binnen no time gaan faden.
Aparte motorrem inderdaad :S Komt toch ontzettend veel kracht op te staan daar...denk dat je remmen binnen no time gaan faden.