Dringend hulp nodig! Meer toeren= Minder kracht:(

Scooters???

Well-Known Member
Hey allemaal,

Ik heb totaal geen verstand van scooters... Ik heb er een staan hier en wilde hem na een tijdje weer mee gaan rijden. Ik kick hem paar keer aan, gaat mooi aan. Ik eerst even rustig rijden alles gaat tot zover nog goed. Toen wilde ik even kijken hoe hard dit ding nu kon. Ik langzaam optrekken, meer toeren, meer snelheid. En op 25km/per uur valt hij dood. Geen kracht meer en ook geen acceleratie meer. En als ik geluk heb valt hij nog uit ook.

Wat gebeurdt er met mijn scooter en wat kan ik hier tegen doen. Ik heb geen idee wat voor type het is. Een honda meer weet ik niet:henko:

Tnx alvast!

Scooters???

Edit: Hij trekt in het begin wel knijterhard op. Maar verliest daarna vermogen...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

"als ik geluk heb valt hij nog uit ook."
Zit er nog wel genoeg benzine in? :p

Anders zou je even kunnen kijken naar de kleur van je bougie, deze hoort "koffe-met-melk bruin" te zijn.
Reed de scooter overigens een jaar geleden wel gewoon goed?
 
"als ik geluk heb valt hij nog uit ook."
Zit er nog wel genoeg benzine in? :p

Anders zou je even kunnen kijken naar de kleur van je bougie, deze hoort "koffe-met-melk bruin" te zijn.
Reed de scooter overigens een jaar geleden wel gewoon goed?
Haha jah dat wel... Benzine van een jaar geleden weliswaar:eek: Ik zal er even naar kijken. Een jaar geleden reed hij perfect.
 
Hahaha tja het is het proberen waard, ik had hetzelfde met een hele oude brommer.. was niet vooruit te branden, even opnieuw getankt en ja hoor, ding reed weer perfect. 8P
 
De optie nieuwe bezine tanken heeft niet geholpen jammer genoeg... Kheb nog steeds hetzelfde... Aankicken, optrekken doet hij als de beste, en 2 seconden later met volop optrekken, verliest hij zijn kracht. Iemand anders nog een andere mogelijkheid?
 
Back
Top