aprilia stuk
Well-Known Member
kan hier iemand helpen heb problemen
heb een aprilia rs 50 gekocht en ging zeker 110 trok wel heel traagtrekken
-new west cilinder snelle 50 cc
-malossie mhr replica uitlaat
-17.5 carbu
-en orginele tandwielen
en op een dag viel die gwn still en niemeer te starten en begin te sleutelen en merk dat men membraan plaatjes versleten waren dus koop op scootparts nieuwe vn hebo voor snellere gasreactie en het oderdeel is thuis en installeer het en de brommer start en valt still in derde hoge toeren dusjah dachten nu krijg die te weinig naft dus dus koop een 21 m carbu delhorto en ook andere tandwielen plus andere pakking voor membraan plus een powerkelk van malossi cromé en alles geinstaleerd en hij reed wel ma viel trug still in hoge toeren dus echt raar dus nu dchten we te veell lucht dus de luchtschroef gans toe en hij bleef draaien en hij ging al beter ma nog nie top toen dachten we teveel naft dus we zetten de orginele luchtfilter en de 17.5 carbu hij ging nog nie toen dachten we we draaien de cilinder open en we zien al drek da gwn zo een rondel van de cilinder in 2 is dus die kreeg water bij zijne naft , we dachten alles is opgelost en bestellen heel nieuwe pakkingen voor de cillinder enjah de pakkingen waren thuis en installeer ze en toen dachten we da hij ging gaan en we starte hem en hetzelfde ging nu wel tot in 5 de ma valt gwn still heb ook ander bougie geprobeerd wa zouw het kunnen zijn
WIE KAN MIJ HELPE!!!!!
heb een aprilia rs 50 gekocht en ging zeker 110 trok wel heel traagtrekken
-new west cilinder snelle 50 cc
-malossie mhr replica uitlaat
-17.5 carbu
-en orginele tandwielen
en op een dag viel die gwn still en niemeer te starten en begin te sleutelen en merk dat men membraan plaatjes versleten waren dus koop op scootparts nieuwe vn hebo voor snellere gasreactie en het oderdeel is thuis en installeer het en de brommer start en valt still in derde hoge toeren dusjah dachten nu krijg die te weinig naft dus dus koop een 21 m carbu delhorto en ook andere tandwielen plus andere pakking voor membraan plus een powerkelk van malossi cromé en alles geinstaleerd en hij reed wel ma viel trug still in hoge toeren dus echt raar dus nu dchten we te veell lucht dus de luchtschroef gans toe en hij bleef draaien en hij ging al beter ma nog nie top toen dachten we teveel naft dus we zetten de orginele luchtfilter en de 17.5 carbu hij ging nog nie toen dachten we we draaien de cilinder open en we zien al drek da gwn zo een rondel van de cilinder in 2 is dus die kreeg water bij zijne naft , we dachten alles is opgelost en bestellen heel nieuwe pakkingen voor de cillinder enjah de pakkingen waren thuis en installeer ze en toen dachten we da hij ging gaan en we starte hem en hetzelfde ging nu wel tot in 5 de ma valt gwn still heb ook ander bougie geprobeerd wa zouw het kunnen zijn
WIE KAN MIJ HELPE!!!!!