Door kabel boom geboord. start niet meer

Niet gewoon verzopen na al die keren kicken? Bougie nat? Als dat het niet is dan zal het toch gewoon iets van kortsluiting zijn wat spNk hierboven al zegt. Wat voor kleur is je vonk?
 
Niet gewoon verzopen na al die keren kicken? Bougie nat? Als dat het niet is dan zal het toch gewoon iets van kortsluiting zijn wat spNk hierboven al zegt. Wat voor kleur is je vonk?
hij is wel een keer verzopen maar toen heeft hij 1 nacht gedroogd met de bougie eruit en ook vaak droog gekickt. de bougie was idd ook nat.
maar hierna deed hij het ook gewoon niet. de vonk is gewoon geel achtig blauw achtig zoals normaal. wat kan dit zijn??
 
Droog gekickt? Als je daarmee bedoelt dat je het contact hebt uitgelaten dan is die daardoor alleen maar meer verzopen geraakt.

Je kan proberen hem weer aan te krijgen door volgas te geven en ook te houden (niet loslaten) en dan kicken, met het contact aan uiteraard. Wel eerst even de bougie goed droog en schoon maken.

Als dat echt niet wil dan zou je even je cilinder eraf moeten halen zodat alle mengsel eruit kan (ook uit de uitlaat en carter)
 
Droog gekickt? Als je daarmee bedoelt dat je het contact hebt uitgelaten dan is die daardoor alleen maar meer verzopen geraakt.

Je kan proberen hem weer aan te krijgen door volgas te geven en ook te houden (niet loslaten) en dan kicken, met het contact aan uiteraard. Wel eerst even de bougie goed droog en schoon maken.

Als dat echt niet wil dan zou je even je cilinder eraf moeten halen zodat alle mengsel eruit kan (ook uit de uitlaat en carter)

jaa okee maar dit is een probleem wat toen was het gaat nu om dat hij het gewoon niet doet omdat er ergens een probleem is en dat is niet dat ie verzopen is.
 
heb je nog compressie?
luchtfilter nog vast
cilinder nog vast
spruitstuk nog vast

etc. met kabelboom heeft het dus niet veel meer te maken omdat hij vonkt of niet?
 
heb je nog compressie?
luchtfilter nog vast
cilinder nog vast
spruitstuk nog vast

etc. met kabelboom heeft het dus niet veel meer te maken omdat hij vonkt of niet?
Compressie genoeg!
Cilinder zit ook vast
spruitstuk ook

maar zou het niet heeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel toevallig zijn dat dat het is. want ik ben door mijn kabelboom geboort. daarvoor deed hij het perfect!!

??
 
Dat is wel raar, als je bougie vonkt, en de bougie is nog goed, zou de scooter moeten lopen (mits er ook een fatsoenlijk mengsel aanwezig is).
 
hoe toevallig het ook is dat het tegelijk gebeurt is. Maar mijn koppaking lekte en heel mijn cilinder zat vol met koelvloeistof vandaar dat hij niet liep!
En dat mijn achterlicht ook niet brand wanneer ik mijn scooter op contact zetten licht volgens mij aan de spanning regelaar die kapot is?? of niet?
 
Je knipperlichten, remlicht, en cockpitverlichting werken op de accu. Dat zijn dus ook de enige die branden met alleen je contact aan terwijl je scooter nog niet loopt
 
Back
Top