Door kabel boom geboord. start niet meer

rubievgoor

Well-Known Member
hallo,

Er zitten wat nieuwe kabels op mijn scooter en daarmee deed hij het heel erg goed liep perfect enzo maar toen ik dus al mijn kappen er weer op wou zetten ben ik met de laatste treeplank dwars door mijn kabelboom gegaan met een schroef. Ik was vergeten de kabelboom weer aan het frame te maken met tyrips. Dus dat is gewoon super veel pech en dommigheid. maar nu is dus het probleem.

Alle kabels zijn weer goed gemaakt. Scooter vonkt super en er zit een nieuwe bougie in. Maar hij wil gewoon niet starten.
Het lijkt afentoe als ik kick dat hij wel wil starten en dan doet ie t 1 seconde en dan is het weer over.
Mijn achterlicht brand ook niet als ik hem op contact zet.

Wie o wie?

Gr Ruben
 
Advertisement - register to remove this

hoe heb je de draden aan elkaar gemaakt?
met wat heb je je draden aan elkaar gemaakt?
kan zijn dat ze geen goed contact maken waardoor je scooter dus ook niet wil lopen.
 
hoe heb je de draden aan elkaar gemaakt?
met wat heb je je draden aan elkaar gemaakt?
kan zijn dat ze geen goed contact maken waardoor je scooter dus ook niet wil lopen.
De kabels zijn niet los geweest hij had aleen het omhulsel kapot gemaakt dat net genoeg was dat de kabel bloot lag en dat ie kortsluiting kon maken.

:W
 
tjonge jonge zeg.
in een paar uurtje tijd heb je je kabelboom vervangen
als je al je kappen hebt verwijderd.
en je de tijd er eens voor neemt is het een werkje van niks.

als je dit al moeilijk vind breng hem dan naar een erkende scooterzaak
en die lossen je probleem wel op.
 
Voor 1 kabeltje ga je toch geen volledige kabel boom vervangen man...

Ik denk dat bij de kortsluiting je ontsteking/bobine/cdi gesloopt is.

Wat voor scooter is het?
 
Voor 1 kabeltje ga je toch geen volledige kabel boom vervangen man...

Ik denk dat bij de kortsluiting je ontsteking/bobine/cdi gesloopt is.

Wat voor scooter is het?
een aerox maar hij vonkt heel heftig. dus ik denk niet dat hij iets van de onsteking of iets wat daarbij hoort gesloopt heeft.
 
Back
Top