donker zilver

lokjeffrey

Well-Known Member
Ik wil mijn scoter donkerzilver spuiten en nou wilde ik gewoon de metallic silver spuitbus van motip gebruiken, maar ik denk dat die erg licht is. Zal deze kleur donkerder worden met een grijze grondlak? En zijn er nog andere manieren om het donkerder te krijgen

Mvg Jeffrey
 
Advertisement - register to remove this

als je de kappen eerst zwart spuit en daarna met zilver er overheen gaat
krijg je een donkerder eindresultaat,
als dat je alleen grijze gondverf gebruikt
 
idd of zwarte ondergrond, of ff kyken naar een wat donkerder kleur zilver want dat verkope ze ook wel van motip als ik me niet vergis..
 
Inderdaad een donkere ondergrond nemen. En dan natuurlijk niet te dik spuiten.
Of bestaat er iets van een half transparante lak die je er overheen kan leggen?
 
MOTIP DUPLI kan jou daar alles over vertellen info@motip.nl, er zijn ongeveer 20 verschillende metallic kleuren in zilvers dus... anders meot je met compressor gaan spuiten, dan kun je zelf de donkerheid bepalen door de verf dikker te mengen
 
Ja ik wilde aanvankelijk met compressor spuiten, maar die verf is me te duur, iets van €65 per liter voor metallic kleuren. Dus vandaar, maar ik zal dan wel ff contact opnemen met motip.
 
als je je scooter gaat spuiten doe het dan goed zou ik zeggen :)
gewoon ff sparen voor die 65 euro (weet niet precies hoeveel liter je nodig zult hebben)
ik was 140 euro kwijt, alleen maar voor de verf (zie avatar)

een mooi likje verf doet wonderen. mijn scooter stelde weinig voor maar ik was wel de bom met me nieuwe kleurtje :p
 
motip heeft heel veel verschillende kleuren voornamelijk voor het bij spuiten van autolaken.
deze bussen zijn genummert met kleur codes van auto's.
kijk maar es rond bij een auto zaak zoals Automat of iets in die zin.

eric.
 
Back
Top