Donker Vizier

Advertisement - register to remove this

Ja het is namelijk ook wel een beetje verschillend per type etc. En of die je probeert te naaien, wat wou je eraan doen, afdingen?
 
je kan toch algemeen zoeken op viziers.

Als jij er geen kan vinden hoe weet je dan dat je genaaid word met de prijs?
 
Mensen, probeer aub niet gelijk zo opstandig te reageren.
De TS vraagt gewoon iets. Vind je dit een vervelende vraag dan reageer je hier normaal op, of helemaal niet.


waarom wil je een donker vizier?? ziet er van de buitenkant wel vet uit maar als het donker, regent of mistig is dan zie je geen zak :p


Ik heb jaren met een zwart vizier gereden en had nergens problemen mee.
Pas als het vizier bekrast is en/of vies is, word het zicht idd wat minder.
Dat is ook zo bij een transparant (wit) vizier.
Als je je donkere vizier gewoon goed bij houd en vervangt als ie bekrast is, dan heb je vaak niet eens in de gaten dat er een vizier voor je ogen zit.

Als het regent + donker is, kun je beter een donker vizier hebben ivm de verlichting van andere weggebruikers.
 
waarom wil je een donker vizier?? ziet er van de buitenkant wel vet uit maar als het donker, regent of mistig is dan zie je geen zak :p

Loze reactie IMO

die viziertjes kosten inderdaad rond de 25 / 30 euro, zijn leverbaar in 3 kleuren maar dat was allemaal al gemeld :)
 
Vizieren van MT helmen zijn gewoon leverbaar in het blank, spiegel en smoke. Kosten ongeveer 25 euro ;)


Goedzo Armon aan jou en de reacties na jou heb ik wat.

Niet zon lul verhaarl dr om heen, maar gweoon antwoord op de vraag.

Dat moest ik even weten. Bedankt kerel (Y).
 
Mensen, probeer aub niet gelijk zo opstandig te reageren.
De TS vraagt gewoon iets. Vind je dit een vervelende vraag dan reageer je hier normaal op, of helemaal niet.





Ik heb jaren met een zwart vizier gereden en had nergens problemen mee.
Pas als het vizier bekrast is en/of vies is, word het zicht idd wat minder.
Dat is ook zo bij een transparant (wit) vizier.
Als je je donkere vizier gewoon goed bij houd en vervangt als ie bekrast is, dan heb je vaak niet eens in de gaten dat er een vizier voor je ogen zit.

Als het regent + donker is, kun je beter een donker vizier hebben ivm de verlichting van andere weggebruikers.

Zag je door die donkere vizier hetzelfde als door een blanke ? Gewoon dat je het vizier niet ziet zeg maar ?
 
Zag je door die donkere vizier hetzelfde als door een blanke ? Gewoon dat je het vizier niet ziet zeg maar ?

Nee je ziet het zelfde effect als een zonnebril / heb al 1 vizier besteld. 15 euro ;)
 
Last edited:
Nadeel.

Zelf rij ik ook met donker vizier. Als het schemert word het al snel donker bij je. Word het donker, dan zie ik heel erg weinig. Dan moet hij gewoon omhoog wil je nog veilig rijden.
 
Back
Top