Donker/Smoke vizier voor 'Pegasus' helm

Status
Not open for further replies.

Jay91

Well-Known Member
Hallo iedereen,

Laatst was dus mijn normale/blanke vizier kapot gegaan. En ik wou al een donker/smoke vizier dus ik dacht ik ga even vragen bij een dealer. Ik ben toen opzoek gegaan bij 3 dealers in de buurt en allemaal kennen ze het merk niet.
Nu heb ik ook al met google proberen te zoeken maar ik heb niks kunnen vinden.

10062008166tb7.jpg

10062008167tp3.jpg


Nu is mijn vraag dus; Waar kan ik een Smoke vizier kopen voor een 'pegasus' helm


groeten jw
 
Advertisement - register to remove this

Ohja vergeten te vertellen. Bij de dealer waar ik de helm had gekocht hadden ze alleen de blanke/std vizieren.
 
Vraag is of ze uberhaupt wel te krijgen zijn.

Daarvoor zal je toch bij je dealer moeten zijn óf beetje rondneuzen via google. Merk is mij iig niet bekend.

Zelf beunen lijkt mij ook niet zon goed plan.

Nieuwe helm? Want denk dat het niet een van de duurste helmen was ofwel?
 
Nee, was geloof ik niet zo duure. Ik kreeg de helm bij de scooter (wel nieuwe helm)..

Mja ga morgen weer naar de dealer waar ik de helm vandaan had. ffn vragen of er wel een andere vizier bestaat, en anders zoek ik nog wel even verder..
 
als die zegt dat er geen ander vizier voor bestaat hoef je niet verder te zoeken denk k :p
 
Heb wel eens een keer geblindeerd folie gezien ergens maar waar weet ik niet meer. Mja eigenlijk heb ik daar heb niet veel aan aangezien ik een nieuw vizier nodig heb, omdat de oude stuk is.. kga zo eerst langs school en dan ffn langs dealer denk ik.
 
Idd je kunt als het goed is gewoon folie daarvoor kopen ( ongeveer hetzelfde als voor auto bij geblindeerde ramen )
Zijn dacht ik ook nog verschillende vormen van, donkere, chrome, etc.

Op google is iig geen hol te vinden over die helm en als de dealer je niks kan vertellen zul je het toch bij de folie moeten zoeken.

EDIT: Zoiets als dit dus: http://www.scooterenminibikeshop.nl/index1.html

Tik anders gewoon 'vizierfolie' in op google dan heb je genoeg keus :)
 
Oke, net langs dealer geweest. Heb toen iemand anders aangesproken en toen vertelde hij dat er wel dergelijk een ander vizier bestond voor een 'pegasus' helm. Het vizier word nu voor me besteld..

Anyway thanks allemaal 9||6
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top