kleur code van jaguar donker groen

Status
Not open for further replies.

hebo_nitro

www.acuity.be
kent iemand code voor een MBK nitro de jaguar versie in het donker groen :X (mag ook een beetje afwijking hebben)
 
Advertisement - register to remove this

zoals altijd hetzelfde antwoord op deze vragen.... Niemand heeft die kleurcode die geven ze echt niet weg hoor...
gewoon zoeken wat erbij hoort erg simpel
 
Britisch Racing Green is het, als je naar een spuiter gaat en je zegt dat dan weten ze het wel hoor.
 
gratis gratis

ja maar ik moet echt een nr. als dat gaat want dan krijg ik mijn lak gratis 8) en als zij die moeten zoeken niet :'(
 
en britisch racinf green is geen metaillic lak,, dus moet je vernis met metaillic er over hene spuiten ofzo :p
 
hebo_nitro said:
ja maar ik moet echt een numer heben en geen naam

is het niet gewoon racing green?

Eneuh, aan een code alleen heb je niets volgens mij.
Als de persoon die je de kleurcode geeft bv een laksysteem van autocolor (zeg maar wat) heeft en jou spuiter / lak leverancier heeft een andere lak dan is het al niet meer juist.

Als je de lak gratis krijgt als je de code geeft dan geeft hij de lak ook wel gratis als je naar hem toegaat en als je zegt dat het jaguar - Racing Green / Britisch Racing Green is.
 
het is inderdaad british racing green met. en ik heb de code er van HFF-1279 en is terug te vinden in een auto kleuren (1999) boek bij rover groep

ik heb de mijnbrommer in die kleur gespoten en het is identiek

bedangt iedereen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top