This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dodelijk ongeval

Status
Not open for further replies.
Zo dit was het gelijk weer wat betrefd offtopic gaan. Als je iets te melden hebt wat niet van toepassing is op dit topic doe je dat maar via de pm.

Ja ok Boyd, tis dat iedereen nu me wel kent, en ik geef mijn mening over onervaren berstuurders van voertuigen

elke domme dode is beter voor de wereld. Zelfde als terroristen ( terwijl die ook gewoon doen waar ze in geloven ) Same Shit Different Day

Btw Ben zelf al vaak genoeg aangereden om ANDERMANS fouten, dus weet echt wel hoe dat soort situaties gaan

Maarja Ik vind het niet boeiend het geouwehoer over stomme fouten, en ik geef mijn mening erover

Waarschuwingen helpen niet, aangezine ik gewoon ( als ik verwijfderd word ) toch een ander profiel aanmaak

een mening is een mening, dus ga niet raar doen dat ik dat niet mag zeggen. ieder zijn ding

je kunt het ook op een andere manier zeggen, een terrorist is heel wat anders dan een onschuldige scooteraar van 17........

Originally posted by jespervdbrand
je kunt het ook op een andere manier zeggen, een terrorist is heel wat anders dan een onschuldige scooteraar van 17........

een terrorist is ook onschuldig hoor. alleen voor onze maatschappij niet, maarw el voor die van hun

En sommige fouten leer je op de harde manier. Ik heb gewoon elke keer geluk en heb nooit wat gehad door aanrijdingen. andere mensen niet. en tis geowon dat de jongeren denken dat ze kunnen rijden en alles maar permiteren ( check verhaal over omijn laatste ongeluk in de auto )

een terrorist dood mensen, een scooteraar die btje kut opgesteld staat is onschuldig, ik begrijp best dat jij weleens ongelukken hebt gehad maar dat geeft je niet het recht om ff over een overleden iemand te gaan zeiken....

Oh nou excuses, maar ik zeik niet om de overleden persoon hoor zeg alleen dat dat soort mensen het gewoon niet snappen

bi elk topic als er iemand dood is zijn het echt de domste fouten, en dan zeg ik steeds hetzelfde

Stupid Fools

wat valt er niet te snappen dan? die jongen staat achter een vrachtwagen en de vrachtwagen rijdt achteruit. Niks doms van die jongen hoor........

Gister of eergister las ik ook dat een jongen en meisje op scooter reden. Meisje reed, raakt een stoeprand, verloor controle en zijn tegen lantaarnpaal gereden. Beide dood.

best ziek, beide 16 jaar.

Estolan:

Omdat ik geloof dat jij het IQ van een bierviltje hebt moet jij ook maar dood?

Jij bent wel erg kort door de bocht vriend, wacht maar tot het een keer een dierbare van je overkomt....

Zeg grootbek, doe es normaal joh... Is precies het zelfde als jij jezelf strax om een boom heen vouwt met je NX-kit.. mja, lekker belangrijk, je kent idd. de situatie niet van het voorval, dus je trekt je conclusie's veel te snel.

Sorry, maar door deze reply vind ik je dus echt een *kansloos* figuur.

Status
Not open for further replies.