dingende info swing arm gilera dna

superkenny

Well-Known Member
Hallo,.

Kijk ik heb volgende vraag :

Een paar maand geleden toen ik in 2dehands mijn gilera dna 50 kocht, had deze brommer een trilling-vibratie ergens aan het frame. Toen ik de winkel waar ik hem kocht daar over aansprak bleek volgens die winkel de rubber van de motor ophanging versleten te zijn ( de rubber die bij de swing arm in het chassis gaan ) deze werden dan ook vervangen. Nu toe was de trilling-vibratie iets beter maar niet totaal opgelost. Nu eergisteren was ik dan zelf even opzoek waar dit laatste trilling-vibratie gedeelte zou kunnen zitten. Toen kwam ik er op uit dat al je de bout die gemonteerd zit op de swing arm om de verbinding te maken met het motorblok los zet dat hij de trilling-vibratie niet doet en als je de bout vast zet doet hij het wel. Met deze info trok ik naar de winkel waar ik hem kocht, nu het antwoord van de winkel was dat hij trilling-vibratie doorgeeft via het chassis en dat het enige dat er aan gedaan kan worden is om de swing arm af te slijpen tot tegen de rubber die in de swing arm gemonteerd zitten ( aan de zijde waar swing arm het chassis vast houd aan de kader ) Nu omdat ik het een zeer raar antwoord vond om een stuk dat origineel gemaakt word van de fabrikant uit te gaan afslijpen tot tegen de rubber had ik graag jullie idee over deze uitspraak klopt het wat de winkel mij zegt of is dit totaal geen oplossing,??
Indien jullie zoals hem zeggen dat het zo op te lossen is oke dan laat ik hem doen, zeggen jullie dat dit geen idee is of zelfs slecht is omdat te doen dan laat ik deze man dit niet doen.

Alvast bedankt voor de info.

Met vriendelijke groeten SUPERKENNY
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top