digitale kilometerteller piaggio zip 4takt

zip50cc

Member
hoi ik zag laatst op instagram een foto van een digitale kilometer teller. ik zag dat het een teller was van aliexpress . ik weet alleen niet hoe ik deze moet aan sluiten . kan de originele piaggio teller kabel erin, kan iemand me helpen. ik post hier wat fotos van de kilometer teller. alvast bedankt4DAB7875-3A0D-4F6F-A347-36239D47E6AA.png
 

Attachments

  • 971C8AD4-4D91-411C-8FAA-B97537CAB53C.png
    971C8AD4-4D91-411C-8FAA-B97537CAB53C.png
    657.3 KB · Views: 113
  • BE5DFE58-86C5-49D7-AB80-5DCC4480E6E7.png
    BE5DFE58-86C5-49D7-AB80-5DCC4480E6E7.png
    251.9 KB · Views: 108
Advertisement - register to remove this

Ehm ja je kan inderdaad instellingen doen maar heb er geen usermamual bij, er zal idd iets verkeerds zijn in de instellingen maar ik kan nog niet vinden hoe ik het aanpas.

Miss dat er andere mensen zijn met ervaring hiermee.
Post automatically merged:


Ik heb de snelheid wel op km/h staan.
Van mij kloot mijn snelheid wel maar telt mijn odo niet op
Post automatically merged:

Ehm ja je kan inderdaad instellingen doen maar heb er geen usermamual bij, er zal idd iets verkeerds zijn in de instellingen maar ik kan nog niet vinden hoe ik het aanpas.

Miss dat er andere mensen zijn met ervaring hiermee.
Post automatically merged:


Ik heb de snelheid wel op km/h staan.
Van mij kloot mijn snelheid wel maar telt mijn odo niet op
 
Mogelijk hebben mensen wat aan mijn onderstaande uitleg. Als je een digitale km teller koopt moet je de versie hebben waar je de heads kan aanpassen in een menu. Onderstaand een korte how to voor een zip uitgaande van 10 inch:

Kleur met knopje achterkant ingedrukt houden

- Headinstellen op inchmaat 10
- Stroom eraf halen en knop achterkant ingedrukt houden stroom erop (kan ook met contactslot)
-Menu op P6610 zetten (als je knopje ingedrukt houd ga je naar het volgende getal)
-Dan kom je in volgende menu, houd je gelijk de knop ingedrukt:
-Menu op 00338 Houd je hem weer ingedrukt.
-1-001 = KM/H (1-002 is MPH)

Volgende menu 2-002 laten staan (=brandstof meter)

 
Mogelijk hebben mensen wat aan mijn onderstaande uitleg. Als je een digitale km teller koopt moet je de versie hebben waar je de heads kan aanpassen in een menu. Onderstaand een korte how to voor een zip uitgaande van 10 inch:

Kleur met knopje achterkant ingedrukt houden

- Headinstellen op inchmaat 10
- Stroom eraf halen en knop achterkant ingedrukt houden stroom erop (kan ook met contactslot)
-Menu op P6610 zetten (als je knopje ingedrukt houd ga je naar het volgende getal)
-Dan kom je in volgende menu, houd je gelijk de knop ingedrukt:
-Menu op 00338 Houd je hem weer ingedrukt.
-1-001 = KM/H (1-002 is MPH)

Volgende menu 2-002 laten staan (=brandstof meter)

Weet je soms de instelling voor 12 " wielen
 
View attachment 58962dit zijn de instellingen van de teller
Sparky, We hebben dezelfde vragen over software settings. Heb je hier meer foto's of info van? Digitale teller Piaggio Zip. Aansluiten en instellen van de toerenteller lukt nog niet.
Post automatically merged:

View attachment 58962dit zijn de instellingen van de teller
Heb je nog meer info over de aansluiting en instellingen voor de toerenteller en km teller? Wij lopen ook een beetje vast op dat er geen manual is van de softwaresettings.
 
Last edited:
Is er al een oplossing bekend voor het niet werken van de toerenteller met een draad om de bougiekabel? Moet je een parameter veranderen om dit werkend te krijgen? Bij een 2-takt zou het wel werken volgens de manual. Wie heeft alle software instellingen voor ons?
 
Last edited:
Back
Top