This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic


Heb de voorganger gehad ,en was er niet echt kapot van...
Beetje plastic fantastic ding , klote zoom , etc.
 
en tegenwoordig heb je voor die prijs veel meer, kijk is naar de wat recentere modellen, is erg vooruit gegaan afgelopen jaren namelijk.
 
hoi

ik ben van plan een digicam te kopen .

ik wil een goede met goede zoom enz. , ook wil ik goede filmpjes ermee kunnen maken.

de ixus van canon vind ik erg interessant , snap aleen t verschill tussen ixus 500 , 430 en digital ixus II niet .

met de ene maak je vga filmpjes met geluid met de andere weer andere .

wat is de V serie van canon? een tijdje terug had ik bijna een v400 gekocht ofzo , mja die zie ik nu nergens meer.

kan iemand mij helpen?

andere suggesties zijn ook hartelijk welkom .

bedankt en greetz
 
IK heb een ixus 500 ben er heel tevreden van. Het verschil met de 430 is dat de 500 meer pixels heeft en voor de rest zijn ze min of meer het zelfde (correct me if I'm wrong) voor de rest eens gaan kijken op www.canon.com ofzo?
 
Mijn pa heeft een canon a75 gekocht, weet niet of het nou een goed of matig toestel is, maar ik probeerde er een filmpje mee te maken alleen er zat geen geluid bij het afspelen. Is dat wel een optie bij dit toestel? Thanx
 
wany said:
IK heb een ixus 500 ben er heel tevreden van. Het verschil met de 430 is dat de 500 meer pixels heeft en voor de rest zijn ze min of meer het zelfde (correct me if I'm wrong) voor de rest eens gaan kijken op www.canon.com ofzo?

ja heb ik

ixus 500 :

Kenmerken


5,0 Megapixel sensor
Designer stijl, ultracompacte metalen body
3x optische zoom (ca. 12,3x gecombineerd)
DIGIC en iSAPS
9-punts AiAF
VGA video's met geluid
PictBridge/Canon Direct Print compatibel
Print/Share knop
Toegang tot CANON iMAGE GATEWAY** Niet in alle landen beschikbaar

ixus 430

Kenmerken


4,0 Megapixel sensor
Stijlvol, ultracompacte metalen body
3x optische zoom, ca. 11x gecombineerd
DIGIC en iSAPS
9-punts AiAF
3 minuten videoclips met geluid
PictBridge/Canon Direct Print compatibel
Print/Share knop
Toegang tot CANON iMAGE GATEWAY* *Niet in alle landen beschikbaar



kijk bij de een staat videoclips , bij de andere vga films .

daarom vroeg ik ook

over de v serie weet niemand iets?
 
hmm bedankt bas

mja ixus 430 en 500 doen elkaar niet veel denk ik op kleine resoluties als ik zou gebruiken (ben niet van plan er echt mee te gaan fotografeeren , meer party/scoot/nutteloze pics)

@ 800 x 600 zal er geen tot weinig verschill zijn , als jpeg sowieso niet . denks

aleen die filmoptie laat me twijfelen , kan iemand mij nou t verschil uitlegen?

de ixus 500 kan ik voor 340 krijgen , de 430 voor 305

zijn die 35 € het waard?
 
Jongens, ik ben op zoek naar een nieuwe digicam. Hiervoor heb ik een Digital IXUS400 gehad en ben nu opzoek naar iets met dezelfde specs maar een stuk kleiner. Iemand ervaring met de Digital IXUS30/40?

Verder nog iemand suggesties?

SR-Johan: Veel foto's in mn (ex)project zijn met de f410 gemaakt. Over de foto kwaliteit van deze cam was ik ZEER! te spreken. (Waarschijnlijk nog meer dan van mn eigen (ex)IXUS400)