This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic






hier een paar foto's van de canon powershot , genomen in laagste resolutie en formaat
leuke burnouts he
 
Last edited:
Originally posted by //\\//\\@$t€®


De 601Z schijnt beter te zijn. Kan beter omgaan met licht hoorde ik en 640x480 filmpjes dat was het enige verschil.. Die van mij had ik voor 640 euro in huis met 128 Mb erbij

:'( mmm...

Met licht doet deze van mij wel vaag soms ja. In de automatische stand dan... maar als ik zelf de instellingen doe dan doet ie het gewoon perfect.

Ben er iig volop happy mee. Fuji OwnzZzz
 
Originally posted by Ornathon


:'( mmm...

Met licht doet deze van mij wel vaag soms ja. In de automatische stand dan... maar als ik zelf de instellingen doe dan doet ie het gewoon perfect.

Ben er iig volop happy mee. Fuji OwnzZzz

Ja die van mij heeft ook nog best vaak moeite met licht enz. Stel jij die sluittijd zelf dan? of zet je hem gewoon op P (automatisch)
Als je gewoon in daglicht staat dan is het beter om hem op automatisch te zetten. Bij schemering zet die de sluittijd heel langszaam.. Zwaar klote dus.. Kan je beter altijd de flitser aanzetten.
 
Originally posted by atx





hier een paar foto's van de canon powershot , genomen in laagste resolutie en formaat
leuke burnouts he


*offtopic *

Doed !
Ook bij motoaxtion geweest zie ik,was vet he?
heb je nog meer pics? zoja maak ff een topic ofzo daarvoor dan.
alvast bedankt.

*offtopic**
 
uhhh ik heb totaal 136 mb aan foto's (128+8) totaal iets van 1300-1400 foto's:W }) :# dus das een beedje veel werk om die allemaal te gaan uploaden he, ik zal de mooiste er wel een keer uithalen..
 
Heb net de Canon Powershot A40 besteld met 128mb Flash Card 8)

Hoop dat ie een beetje snel binnen is, dan post ik wel een paar pics
 
laat pics zien

ik heb er vandaag 1 gekocht maar dat was niet zoveel soeps is alleen wel klein mjah maar o,3 pixels


morgen ga ik deze halen:
Trust multimediacamera SPYC@M 500
Artikelnr. 72111
3,3 Megapixel. Laagste resolutie 640x480, 160 foto's. Hoogste resolutie 1248x960, 40 foto's. Geheugen 64 Mbit SDRAM, 128 Mbit Flash geheugen. Zelfontspanner en LCD-display. Besturingssysteem Windows 98SE, ME, 2000 en XP. Webcam- en videofunctie. Werkt op 2 penlite batterijen incl.
Adviesprijs: € 177,31
€ 119,00

iemand ervaring daarmee?
 
Dont´t trust trust!

Tip: koop NOOIT maar dan ook NOOIT trust Spullen Ik werk zelf in een computer store en weet wat het wel/niet kan in het geval van de trust camera´s kan je je beter afvragen wat ie wel doet! eigenlijk helemaal nix dus!
You beter trust me dont do it!
kan je beter ff door sparen voor een canon of zony dit zijn toch wel hele goeie en die zijn er zo vanaf 300 a 400 Euro´s dan zal je zien dat je waar voor je geld krijgt !

Greetz Pat.
Anti Trust Verkoper
 
Ik heb dus ook een FujiSlet ben er zeer blij mee. Mede door het geld wat het me gekost heeft
Heb dus de Finepix 1300 met 64 mb smartmedia geheugen.

Wat (loze) foto's





Keb wel mooie foto's alleen geen zin in resize + uppen
 
Canon Powershot A40:

Me pa creatief in de tuin bezig:





Andere tuin:



Bekende pics:






Canon Digital Ixus:







Welke zijn mooier?
 
Welke Digicam raden jullie mij aan?
Heb er helemaal geen verstand van, Moet wel redelijk kwaliteit foto's zijn en Filmpjes met geluid van minimaal 20 sec kunnen opnemen.
Kwil zo'n 200 a 250 euro uitgeven...
 
Originally posted by Jowie
Welke Digicam raden jullie mij aan?
Heb er helemaal geen verstand van, Moet wel redelijk kwaliteit foto's zijn en Filmpjes met geluid van minimaal 20 sec kunnen opnemen.
Kwil zo'n 200 a 250 euro uitgeven...

Voor die prijs heb je niet echt veel. Kijk eens op www.kieskeurig.nl
 
FujiFilm 2600Z

Eergisteren gekocht bij de Mediamarkt, ding komt als beste uit de test bij de consumentenbond :W







En ja de Macro functie vind ik leuk

FujiSlet Ownage 9||6