This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

Zorg dat je op t punt mikt waar het "actie voorwerp" langskomt en hou dan de sluiter al half ingedrukt... dan issie al gefocust. Zodra het object dan langskomt ligt het alleen nog aan de reactiesnelheid van jouw vinger

Je hebt btw toch ook zo'n actiefoto-mode op je cam? dat rennende poppetje...
 
Als ik die had was het wel een stuk makkelijker geweest he , maar bedankt voor de tip, ga strax wel weer kijken of het lukt.
 
is deze camera wat ?



Megapixels 2.11 Mpix
35mm Equivalent mm
Optische zoom 0 x
Digitale zoom 2,5 x
Resolutie 1600 x 120 dpi
CCD Formaat 1/2.7""
Focus 5.5mm
Diafragma f = 4.6 / 9.5
Sluitertijd 1/2 - 1/1000sec.
ISO Waarde 100
Zoeker
Opslagmedia xD card
Interface USB
Beeldformaat JPEG
Gewicht 132 ggram
Afmetingen (bxhxd) 98,5x40,5x64,5 mm
Besturingssysteem 98/ME/2000/XP
Batterij 2 x aa
Videoopname ja
Flitser ja


PRIJS:179.00 INCLUSIEF BTW
 
hallo mensen ik had ff een vraagje, mn maat heeft zon kleine digicam gekocht van 200E ongeveer. Hij kan er fotos mee maken en filmpjes, alleen zonder geluid.

Nou zoek ik zelf ook zon digicam maar dan met filmpjes MET geluid. Ik heb al ff op marktplaats gekeken maar dan krijg je vaak van die gr00te l0mpe camera's.

Ik zoek dus zon kleine digicam met film EN geluid. Prijs mag niet al te gek zijn, zo rond de 300-350E (kweet niet of dit wel mogenlijk is, 2e hands waarscheinlijk wel.) en heb moet dus zon kleintje zijn. Noem maar gewoon een paar op dan zoek ik ze wel op op marktplaats

Sorry dat ik hiermee zon supern00b ben maar ik weet zelf niks af van die dingen alvast bedankt!
 
Canon Powershot A300 (minpunt: geen optische zoom)
Canon Powershot A70 (€350-400)
 
Canon Ixus V2?
 
Zoiezo geen A40, neem dan de A60 (opvolger A40). Echter de A70 is qua prijs ongeveer gelijk aan de HP 735, dus als ik jou was zou ik de keuze maken uit de HP 735 en de Canon Powershot A70... Welke van de twee, geen idee, ik zelf zou voor Canon gaan, maar ik heb de HP niet verder bekeken en heb tot nu toe altijd Canon gehad en dat bevalt me goed
 
Hey,

weet iemand een camera die dezelfde functies en kwaliteit heeft als de canon powershot s-45.

Ik vind 600 euro voor een camera namelijk iets te duur, ik wil tot de 450 euro uitgeven en echt niks meer.