Deze petitie tegen dierenmishandeling ff tekenen aub

franky said:
slapen , rondje lopen, eten , slapen (goh wat heb ik het toch zwaar gehad), rondje door de kamer lopen en even aandacht vragen , slapen, slokje drinken , slapen, middagwandeling (zwemmen, konijnen vangen, fazantje opjagen, kat van de buren laten schrikken , luuk gedag zeggen), slok drinken, BWOAFFF slapen (sjezus heey ik ben echt kapot) , slokje drinken, ff aandacht vragen , slapen, heey baas komt thuis KWISPELEN!!!, slapen, baas gaat eten ik let op, ikke eten, slapen,wandelingetje,slapen 23:45 een hjalf uurtje wandelen, tering wat een zware dag ik kom nieens tot de kamerdeur,slapen , 1uur tering mijn baasjes gaan naar bed nu moet ik helemaal naar de bank lopen , slapen .....( en toen was het weer ochtend)

Koning :p 8P
 
je moeder said:
uit principe niet getekend. ik ben tegen petities.
Tja of je tegen petities bent ofniet, ik vind dat het hier weinig te maken mee heeft.
Je doet het voor die dieren en een klein beetje voor jezelf, dat je het gevoel hebt dat je toch hebt meegesteund.
Ik doe het iig wel :)
 
Wouterr said:
waarom post je dan?

ik heb wel getekend en hoop echt dat we iets voor deze (en misschien ook andere) dieren kunnen betekenen.
Het lijkt mij sterk dat je in dit topic alleen maar hulde mag roepen.

Maar ik denk dat de dieren het er zelf wel naar gemaakt zullen hebben, zulke dingen doen ze niet voor niks.
 
je moeder said:
Het lijkt mij sterk dat je in dit topic alleen maar hulde mag roepen.

Maar ik denk dat de dieren het er zelf wel naar gemaakt zullen hebben, zulke dingen doen ze niet voor niks.

euhm.. Denk niet dat de dieren het er zelf naar gemaakt hebben. Sommige mensen vinden het mss wel gewoon mooi om zoiets te doen en zown klein hondje bijv kan daar t0ch helemaal nix tegen doen. En dierenmishandeling komt echt wel vaak voor denks. Dus ik vind het wel normaal dat je die petitie tekend.

Maar als je daar anders over denkt moet je dat zelf weten, maar ga dan niet dit topic verneuken!
 
je moeder said:
Maar ik denk dat de dieren het er zelf wel naar gemaakt zullen hebben, zulke dingen doen ze niet voor niks.

Net of jij zindelijk was bv. vlak na je geboorte.
Lekkere kortzichtige, stomme reactie.

Van mij mag meneer een Ban
 
F15 DD said:
Maar als je daar anders over denkt moet je dat zelf weten, maar ga dan niet dit topic verneuken!
Het is hier geen Cuba, waar elk tegengeluid onacceptabel is. Ze hebben wel gratis gezondheidszorg, dat dan weer wel.

To Redmer:

Een ban? Zo dacht dierenvriend Volkert van der G. ook, maar dan wat permanenter. Dat lijkt mij geen gezonde gedachtengang.

Maargoed, ik laat mij weer meeslepen, ontopic...
 
Back
Top