Deze petitie tegen dierenmishandeling ff tekenen aub

is op het (belgische) nieuws al paar keer geweest, is zo'n ouwe vuns van een boer die zich er juist geen laars van aantrekt of die dieren verkommeren of niet , beweert ie bij hoog en bij laag dat hij doet met z'n diere wat ie wilt en dat niemand er wat over te zeggen heeft :|
 
wordt ik echt pissed om.....kan ik zowiezo niet tegen, als ik jongens bij mij langs het meer ( ik woon aan een meer ), stenen naar eenden oid zie gooien, loop ik er heen, en flikker der 1 in het water :| ...
 
Het is toch wreed hoe mensen soms kunnen doen.. :(
Ik vind het al erg dat ik mijn hond van dat stinkend hondenvoer moet geven :D
Voor de rest heeft mijn hondje niet te klagen.
Heb btw ook die petitie getekend en ik hoop uit de grond van mn hart dat het iets uithaalt !!
 
Getekend. Misselijkmakend dit soort mensen.

Laatst hier een paar pubers gepakt die een konijn in een zak hadden gedaan en er mee gingen voetballen. :|

Je zou die shit maar zien zeg. :(
 
Bunny said:
Ik vind het al erg dat ik mijn hond van dat stinkend hondenvoer moet geven :D
QUOTE]


dat voer is uitgebalanceerd en dus super goed voor ze.

daarbij vinden honden hoe erger het stinkt hoe lekkerder:p

mijn labrador krijgt eens per week een kuipje hondenvoer (soort pate) extra en daar geniet ze echt van , het erge is nog dat als je zon kuipje open trekt dat je zelf gewoon het idee hebt dat je het op je boterham kunt smeren (ruikt nml heel erg naar dure leverworst)

honden hebben het zo slecht nog niet

slapen , rondje lopen, eten , slapen (goh wat heb ik het toch zwaar gehad), rondje door de kamer lopen en even aandacht vragen , slapen, slokje drinken , slapen, middagwandeling (zwemmen, konijnen vangen, fazantje opjagen, kat van de buren laten schrikken , luuk gedag zeggen), slok drinken, BWOAFFF slapen (sjezus heey ik ben echt kapot) , slokje drinken, ff aandacht vragen , slapen, heey baas komt thuis KWISPELEN!!!, slapen, baas gaat eten ik let op, ikke eten, slapen,wandelingetje,slapen 23:45 een hjalf uurtje wandelen, tering wat een zware dag ik kom nieens tot de kamerdeur,slapen , 1uur tering mijn baasjes gaan naar bed nu moet ik helemaal naar de bank lopen , slapen .....( en toen was het weer ochtend)
 
wou net zegge, kheb em meteen weer uitgezet :(
zon gast kunne ze beter op n planeet zetten ofzo dat ie daar uitsterft oid
kan dr echt met me verstand nie bij hoe je zoiets kunt doen :(
 
Back
Top