dell'orto 19,5 mm phbg as

alex4421

camino slet xD
hey,

de tuning winkel waar ik men carbu heb gekocht zegt dat normaal gezien de luchtvijs en sproeier al zijn afgesteld(door fabriek!!) en dat je de relantie zelf nog moet doen , maar is die sproeier dan afgesteld op een powerfilter of een gewone luchtfilter, ik denk een powerfilter omdat een standaard filter bij elke brommer anders is ?
zit nu een sproeier 85 in (hoofdsproeier ofzo , men vorige carbu had 1 sproeier deze 3 :p)
en boven aan de carbu dicht bij de vijsen om het gedeelte van de schuif te dichten zijn er zo 2 buisjes die er met een hoek van 90 ° graden uitkomen en naar beneden gericht zijn maar niet loodrecht staan op de carbu ?waarvoordienen deze ?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

er is nog niets afgesteld want iedere motor is anders

je zet de luchtschroef open op 1,5 slag en test dan met sproeiers, tot de kleur van je bougie koffie-met-melk bruin is

met powerfilter zal je wel rond de 90-100 zitten maar de juiste sproeier is nooit te zeggen.

die 2 haakse buisjes zijn overloop dacht ik(correct me if i'm wrong)
 
ik zal vandaag een stuk of 3 sproeiers nog gaan halen en proberen zekerst zou ek beginnen met de 85 of direct een hogere plaatsen vr ik probeer want benzine is nu ook weer niet gratis he :p
 
is wel een camino he
een 50 cc getuned
leovince oud model
en de rest ori

er steekt dus wel al een ring in het spruitstuk dat hem begrensd naar 13 mm ;)
 
de 15 mm was niet in stock xD
ik zal me dan zeker maar een set aankopen van stage 6 ?? van maat 88 tot 110 ?? is dat de maat groot of klein is klein 5mm en groot 6mm ??
 
Last edited:
Een 19,5mm zal alleen maar slechter gaan lopen in jouw geval. :)
zit wel nen ring tussen die hem naar 13 mm brengt he en dat zou normaal gezien wel moeten lukken als een ervaren pro pocketbike racer die massas titels heeft en een eigen scoot tuning winkel heeft het zegt zeker ?:p
 
dan krijg je toch zo een effect
cilinder >< carb
dat kan toch nooit goed zijn (of snap ik je verhaal niet goed)
dacht ik ookal aan dus dat hij een versmalling tegen komt veel effect zal het denk ik niet doen (toch niet een erg effect ) want moest ek nu een 12 mm carbu hebben zou hij daar e-zen versmalling hebben in de carbu maar dat is denk ik nog iets anders

als ik zo een boogje op men carburator zet voor de gaskabel onder een hoek van 90 °tegenover de carburator dan gaat die kabel nogal redelijk stroef door dat buisje
gwn in smeren of een andere veer kiezen ...
is zoiets waar ik het op heb :http://mopshop.de/shop/product_info...11224&osCsid=ab8f29274eea55faede8fb676f78bee7
 
Last edited:
het probleem is dat als er zo een recht model al opzit maar ik heb juist zo een hoek nodig omde kabel in ze juiste richting te krijgen
de rode lijn op de foto is een denkbeeldige lin hoe de gaskabel loopt , dus eerst volgt hij de kader en dus de twee delen van de benzine tank naar boven dus ik moet wel gebruik maken van een hoek ? misschien een ander materiaal?? ter info is natuurlijk men camino niet en de carbu dat hierop steekt is een 24 mm dell'orto
hpim0430ve6ir6.jpg
 
Last edited:
kheb het gedeelte dat door de bocht gaat ingesmeerd met een speciaal vet (eigenlijk voor tandwielen in modelbouw auto's enzo) en gaat er nu redelijk vlot door ;)
 
Back
Top