Decembernummer Scootin'...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Ik heb het nieuwe nummer alweer gelezen, en ik moet zeggen; ziet er erg goed uit... Raymon vertelde me dat ze een hoop gaan veranderen, en dat is in positieve vorm gebeurt...

Een aardig artikel over tuningparts & een artikel over binnenrotor-montage + een mooie Special...

Waarom ik dit vermeld? Als er altijd negatief commentaar wordt gegeven, mag er ook eens een complimentje worden uitgedeeld...
 
Advertisement - register to remove this

Jah, gewoon wat meer niveau... Voor het eerst dat daar binnenrotors e.d. onder de loep worden genomen...

Lekker veel onderdelen, en geen slaapverwekkende tests van rare jappenscooters die ik toch niet wil :)
 
denk dat ik morgen ook maar eens langs de boekhandel ga sjeezen, wis niet dat ie er al was. Raymon had idd al het een en ander verteld over de inhoud en ik ben erg geinteresseerd.
 
Bart, kijk...dit vind ik dus wel een leuk iniatief...eens een x een complimentje geven ipv scootin afkraken :)

*ook al maakte ze t er zelf naar....:p:)*

Maar als r dan vooruitgang is mag dat ook cker gezegd worden vind ik :)
 
Originally posted by b0em
Dat vertelde Raymon mij dus ook.

Blijkbaar hebben ze dus wat gedaan met de kritiek op het blad :)

Klopt, Raymond had al een paar keer gezegd dat er een hoop zou veranderen. Ben erg benieuwd. Technische stukken zijn denk ik wel wat ik graag zou wil zien... ...en natuurlijk echte mooie en invetieve scooters bij specialscoot.
 
Ja net zoals zon dude die hem (urbankid) in het geel en blauw had gespoten (met een striping tussen de kleuren bestaande uit een zeegroen appel briesje ofzo 8P)

Maar die had een Polini giet en NRX, 21mm blabla :)
 
Back
Top