DE nrg mc3, wat vinden jullie dr van?

Status
Not open for further replies.

Bier

*pr00st*
hey alle piaggio mensen, 14 aug ben ik dan eindelijk de trotse bezitter van de piaggio nrg mc3!!
ik hoor allemaal positieve verhalen maar hoe denken jullie dr over?
(kun je hem makkelijk opvoeren, ja toch?!?!?!)
(rijd ie flex, ja toch?!?!?!?!)
enz enz
ik ben erg benieuwd!!!!
 
Advertisement - register to remove this

't zal wel aan mij liggen, maar heeft Piaggio nou ook al kat. uitlaten eronder hangen, en als ie verbrand, is ie toch weg, scheelt ook weer wat rommel in je uitlaat, maar zo als ik al zij, zal wel aan mij liggen
 
Jah, vooral de DNA heeft een ontzettend wazig (recirculatie?) systeem...

In de Mc^3 uitlaat zit inderdaad een katalysator (maarjah, die dingen zijn ook alleen goed als versiering in de garage)...

Greetz.
 
Mc3 heeft dat systeem ook volgens mij bart.. ding moet je er meteen afslopen.. op de 1 of andere manier wordt je uitlaat er extreem heet door.. nadeel is wel dat je dan een andere uitlaat moet monteren (nadeel?)
 
Mij hebben ze zoiets eens gezegd over de uitlaat van een DNA.
Iemand in de garage wou me wijsmaken dat als ik de peimel erafhaalde van de uitlaat dat de motor te warm werd.
En waarvoor dat buisje bij DNA nu dient weet ik nog steeds niet
 
Re: das waar ook

Originally posted by Bier
ik had nog een vraagje:
is het niet erg als je na het inrijden voorlopig alleen de varioring eruit haald en het plaatje bij je carbarateur laat zitten??


en mn dealer zegt dat ik het pikkie van mn uitlaatbocht niet af moet knijpen want dan zou mn katalysator verbranden! IS DIT WAAR?!?!?!?!?! ik vind het namelijk maar een vage uitspraak!

:?

Ne je katalysator verbrandt dan niet...
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Dealers :| |(

Als jij je vario ring eruit haalt (= meer toeren) zal je de sproeier toch moeten vervangen door een grotere dus haal meteen dat plaatje uit je carb en dan gaan afstellen...
 
Re: Re: das waar ook

Originally posted by Sugadaddy


Ne je katalysator verbrandt dan niet...
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Dealers :| |(

Als jij je vario ring eruit haalt (= meer toeren) zal je de sproeier toch moeten vervangen door een grotere dus haal meteen dat plaatje uit je carb en dan gaan afstellen...

ooowkeeeee dan, ik ga het vanmiddag nog ff fixuh want 750 km lijkt me wel genoeg ingereje ofnie?
haha gister bij mn dealer ff gebr8t voor mn service beurt,
echt ze vroegen iets van 10 x of mn begrensers deruit moesten!!
ja en dan zie ik mn begrensers nooit meer terug! die gaan weer in een 2e hands scoot die verkocht moet worden!!
ja maaazzel dan doe ik ut zelf wel, tenminste ik en een vriend

maarja

thanx en mzzls
 
Wimo; ik snap zo onderhand jouw probleem niet meer... Koop gewoon voor pakweg fl. 125,= een 17,5mm carb., probleem opgelost.

Bier; je kunt gewoon aan de dealer vragen of ze jouw begrenzers aan jou willen geven... Lijkt me logisch, is gewoon jouw eigendom...

Ik bewaar die begrenzerzooi gewoon, je weet maar nooit waar het goed voor is...

Greetz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top