DE nrg mc3, wat vinden jullie dr van?

Status
Not open for further replies.

Bier

*pr00st*
hey alle piaggio mensen, 14 aug ben ik dan eindelijk de trotse bezitter van de piaggio nrg mc3!!
ik hoor allemaal positieve verhalen maar hoe denken jullie dr over?
(kun je hem makkelijk opvoeren, ja toch?!?!?!)
(rijd ie flex, ja toch?!?!?!?!)
enz enz
ik ben erg benieuwd!!!!
 
Advertisement - register to remove this

lijkt me logisch

Hoe hoger het getal (dus 10 = hoger als 1) hoe groter het gat van de carbu oftewel, hoe meer benzine/lucht mengsel er door heen kan.
 
Re: Idee

Originally posted by VDM
Je moet standaard een 28mm + spruitstuk hebben, dat is vet :)

volgens mij is daar bijna niet aan te komen...
Mikuni misschien, maar dan zit je alsnog met het probleem van het spruitstuk. Of bestaat dat wel in 28mm?

Greetz
 
das waar ook

ik had nog een vraagje:
is het niet erg als je na het inrijden voorlopig alleen de varioring eruit haald en het plaatje bij je carbarateur laat zitten??


en mn dealer zegt dat ik het pikkie van mn uitlaatbocht niet af moet knijpen want dan zou mn katalysator verbranden! IS DIT WAAR?!?!?!?!?! ik vind het namelijk maar een vage uitspraak!

:?
 
Originally posted by stealth2000
vreemd ja, een maat van me heeft een dna en wil een raceuitlaat, hij kreeg te horen dat als je een raceuitlaat neemt op je Dna de carb bevriest:? :? |( :? :?

Hoe triest, en hij laat dat gewoon tegen zich zeggen?
 
Tja Bier, dat zei mar tegen mij ook, als ik het pikkie eraf haalde zou me katalysator kunnen verbranden, dus ja ik heb hem toen laten zitten, wat jij doet moet je zelf weten!
 
Originally posted by stealth2000
vreemd ja, een maat van me heeft een dna en wil een raceuitlaat, hij kreeg te horen dat als je een raceuitlaat neemt op je Dna de carb bevriest:? :? |( :? :?

midden in de zomer 8)

ik rij al jaren zonder carbverwarming....
 
let me tell you something, that you already know!


!!! ~~~PIAGGIO RULEZ~~~ !!!


don't mess with the powah of piaggo

maar 105 is erug onwaarschijnlijk, dat wil zeggen dat ie harder blaast dan de meeste scoot's met een snelle uitlaat?!!
hebben ze al ooit getest hoeveel km/u die in echte km's rijd?
:eek: :eek: :eek: :eek:



mzzl
 
Bier heeft hem gister gehaald en ik heb natuurlijk ook een flink stuk erop gereden, dfing rijdt echt goed (oke wel 55 km/h maarja is begrensd he!) het geluid dat ie maakt is mooi, hij trekt lekker op (voor een begrensde scoot dan) alleen de std. uitlaat stinkt als een debiel, maarja dat zal wel liggen aan het feit dat hij gloedje nieuw is. oja, 55 km/h op de teller van de MC3 is maar 50 KM/H op de teller van me vivacity, en 50 km/.h op de teller van me viva is dus 45 op digi autoteller! m.a.w. ding rijdt 45 echt en 55 teller! :eek: :eek:
 
yep

Originally posted by Metal
Bier heeft hem gister gehaald en ik heb natuurlijk ook een flink stuk erop gereden, dfing rijdt echt goed (oke wel 55 km/h maarja is begrensd he!) het geluid dat ie maakt is mooi, hij trekt lekker op (voor een begrensde scoot dan) alleen de std. uitlaat stinkt als een debiel, maarja dat zal wel liggen aan het feit dat hij gloedje nieuw is. oja, 55 km/h op de teller van de MC3 is maar 50 KM/H op de teller van me vivacity, en 50 km/.h op de teller van me viva is dus 45 op digi autoteller! m.a.w. ding rijdt 45 echt en 55 teller! :eek: :eek:

inderdaad 55, wind mee/tegen, 1/2 personen, maar hij trekt echt behoorlijk goed op, zelfs als hij koud is gaat het meer dan aardig vind ik. ik ben dr erug tevreden mee
echt een topscoot
nu nog een nieuwe sticker op de voorkap want die hadden ze dr een beetje op een turkse manier op gedaan, maarjah

en die motorjood mag gvd wel eens optieven uit ons dorpie want ik wil wel rijje (ik heb mn certificaat nog niet) zonder te moeten dokken want ik ken hem na het weekend pas halen

hey mzzls en plezier op je scoot
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top