DE nrg mc3, wat vinden jullie dr van?

Status
Not open for further replies.

Bier

*pr00st*
hey alle piaggio mensen, 14 aug ben ik dan eindelijk de trotse bezitter van de piaggio nrg mc3!!
ik hoor allemaal positieve verhalen maar hoe denken jullie dr over?
(kun je hem makkelijk opvoeren, ja toch?!?!?!)
(rijd ie flex, ja toch?!?!?!?!)
enz enz
ik ben erg benieuwd!!!!
 
Advertisement - register to remove this

tja precies, tblijft een NRG.
Ik vind die nieuwe voorlichtkapjes wel errug stoer, misschien passen ze ook wel op die van mij :p

het nieuwe blok is natuurlijk mooi, maar denk dat het toch wat moeilijker op te voeren zal zijn. (is toch injectie nu?)

Wat ik verder hoop is dat ze nu ook eens die fokkin vering hebben veranderd, die standaard Sebac Bende is echt braat.....

wens je iig veel Fun toe met je nieuwe MC3, welcome to the Piaggio Family :p
 
Ok, de mc3 heeft het oude runner-blok, (lees maar in de scootin) dus dat wil wel gaan. 105 km/h op de teller!!! Ok ze willen wel liegen, maar dat betekent toch zeker 85 a 90 echte kilometers, duz dat loopt wel aardig whehe...... en what the fuck lul je met injectie??? DAS DE DITECH!!!!
 
Originally posted by EVO70cc
en what the fuck lul je met injectie??? DAS DE DITECH!!!!

FF rustig aan maat..... :p
Trouwes leuk, heb je die 105 op de teller zelluf meegemaakt? ohnee ik lees toevallig net in de Scootin' :r dat "een rijder er op het circuit een mooie 105km/u op de teller wist uit te slepen"

"Houston we have another Believer in scootin'!" ;) :p

ik weet wel waar ik over praat.... en nee d8 niet aan de ditech, heb het nogff nagezocht en hij word idd nog niet met nieuw blok geleverd maar ze zijn er nu bij Piaggio ook mee bezig om er een injectieblok onder te klappe... en daar d8 ik dus aan....
 
105 op teller zelf meegemaakt vraag je he??? nou ik help vaak bij de lokale scooter dealer hier en hebben we pas een MC3 onbegrenst gemaakt en geloof me dit loopt dus HARDER als een oud runner blok want het is nu dus weer de "oude" onbegrensde piaggio cilinder EN er zit een 17.5mm carb. op he!! en 105 op teller....liggend haal je dit ja heb het zelf meegemaakt.....

snap best dat die teller best wel wat zal afwijken maar voor een onbegrensde scooter loopt het aardig door hoor
 
Originally posted by hebo70
dit loopt dus HARDER als een oud runner blok want het is nu dus weer de "oude" onbegrensde piaggio cilinder EN er zit een 17.5mm carb. op he!!

Ok I Believe.... mahja khoor het liever van mensen die het zelluf gezien hebben dan mensen die het gelezen hebben in de scootin'.
17,5mm standaard?? wasdit? mag dat nu ofzo (loop ik achter ofzo?)
NRG Roeleert al jaren, en dat zal zo blijven!! :p
 
blijkbaar mag 17.5mm ja...maar er zit aan de lucht inlaat kant een plaatje overheen....met wat gaatjes erin...die zorg ervoor die ie eigenlijk niet genoeg lucht kan krijgen...dus die moet er voor vandaan en dan een iets grotere spoeier erin.....

en ik geloofde het eerst ook niet maar na hem onbegrenst te hebben gemaakt en een stukkie te hebben gereden....
 
Originally posted by Boeie
tja precies, tblijft een NRG.
Ik vind die nieuwe voorlichtkapjes wel errug stoer, misschien passen ze ook wel op die van mij :p

het nieuwe blok is natuurlijk mooi, maar denk dat het toch wat moeilijker op te voeren zal zijn. (is toch injectie nu?)

Wat ik verder hoop is dat ze nu ook eens die fokkin vering hebben veranderd, die standaard Sebac Bende is echt braat.....

wens je iig veel Fun toe met je nieuwe MC3, welcome to the Piaggio Family :p

die nieuwe voorlichtkapjes zijn idd wel errug stroer en ze passen natuurlijk ook op jouw scoot want de kappen zijn van dezelfde vorm!!
en de vering schijnt ook beters te zijn dusz
 
Originally posted by EVO70cc
Ok, de mc3 heeft het oude runner-blok, (lees maar in de scootin) dus dat wil wel gaan. 105 km/h op de teller!!! Ok ze willen wel liegen, maar dat betekent toch zeker 85 a 90 echte kilometers, duz dat loopt wel aardig whehe...... en what the fuck lul je met injectie??? DAS DE DITECH!!!!
das idd de ditech maar waar heb ik het over injectie?!?!?!?!?!?!?!:?
 
Originally posted by hebo70
105 op teller zelf meegemaakt vraag je he??? nou ik help vaak bij de lokale scooter dealer hier en hebben we pas een MC3 onbegrenst gemaakt en geloof me dit loopt dus HARDER als een oud runner blok want het is nu dus weer de "oude" onbegrensde piaggio cilinder EN er zit een 17.5mm carb. op he!! en 105 op teller....liggend haal je dit ja heb het zelf meegemaakt.....

snap best dat die teller best wel wat zal afwijken maar voor een onbegrensde scooter loopt het aardig door hoor
8) 8) 8) 8)
{! {! {! piaggio = :W :W :W

ik ga veel plezier beleven met mn scoot hoor ik :p :p :p :p :p
 
Watisdit.jpg


Zo'n begrenzer zit in de carb
 
Originally posted by hebo70
blijkbaar mag 17.5mm ja...maar er zit aan de lucht inlaat kant een plaatje overheen....met wat gaatjes erin...die zorg ervoor die ie eigenlijk niet genoeg lucht kan krijgen...dus die moet er voor vandaan en dan een iets grotere spoeier erin.....

en ik geloofde het eerst ook niet maar na hem onbegrenst te hebben gemaakt en een stukkie te hebben gereden....

derbi gpr heeft volgens mij ook een 17,5 mm standaard:|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top