De fiets - Kut marokkanen

bedoeling is nais, alleen het nummer moet beter...
meer iets in de hardstyle, niet van deze shit....
misschien id`tje voor DANA of PAVO.......

die zijn cewl 8) 8) 8) 8) 8)

Ik vind m zo slecht dat het ronduit grappig is.
Dat gecoverde stukje past er trouwens wel heel erg goed bij moet ik zeggen !!! ik hoop dat dat een keer uitgewerkt wordt door Rotterdam Terrorcorps ofzo :p

Originally posted by bissie
rotterdam terror corps heeft al een nummer van hetzelfde nivo: kanker zwarten ofsow :?

Dat nummer is niet van Rotterdam terror corps, heeft een of andere idioot gemaakt en onder de naam van rtc zo heeft neophyte dat ook

Ik vind het nummer behoorlijk triest, maak dan iets met goeie stemmen. Het is opzich wel grappig bedacht, maar de uitwerking....vat een 14 jarige achter Fast tracker ofzo.

En denk je nou zelf dat RTC zulke nummers gaat opnemen? MC Raw is zelf neger, en dan gaat George zeker kankerzwarte inspreken :| Verder is ook het tracker gehalte van dat nummer erg hoog.

Originally posted by Ozdorp

En denk je nou zelf dat RTC zulke nummers gaat opnemen? MC Raw is zelf neger, en dan gaat George zeker kankerzwarte inspreken :| Verder is ook het tracker gehalte van dat nummer erg hoog.

Ik ken die hele lui nie eens, heb alleen een x gehoord bij iemand en hij heette toch echt rotterdam terror corps - sieg heil kankerzwarten. Duzz is nie zo raar dat ik dan denk dat ze een nummer hebben opgenomen he. :rolleyes:

Back