Het is weer winter zorg voor licht OOK OP JE FIETS!!!

Als je licht iedere week weer vernield is op het station , dan stop je er ook een keer mee.

In Tilburg rijdt 99% vd studenten ook zonder licht achter. (voor is bij mij nog heel op wonderbaarlijke wijze)
 
Jullie in Tilburg kunnen tenminste nog op de fiets terug. In Leeuwarden hebben ze echt veel, veel te weing plek. Alles wat fout geparkeerd staat werd in beslag genomen. En als je zelf nog een plek gevonden hebt is er altijd wel iemand zo vriendelijk om hem even te "verplaatsen".
 
Gellukig hoef ik nog haast nooit met de trein. Donderdag weer. 6:35 leeuwarden en dan iets van 10 uur delft en aan het eind van de dag weer.
 
Ik wel gevaarlijk, reed net bij me thuis weg met de auto, hoek om grote weg op, had ik een fietser ook niet gezien omdat hij geen licht had, keek hij me ook nog raar aan ook :rolleyes:

Ik heb altijd licht op mijn fiets, mijn pa maakt dat altijd:)
 
Meestal fiets ik ook zonder licht, terwijl ie het wel gewoon doet. Maar zoals 's avonds rond 12uur in ons dorp is er bijna geen hond op de weg, en als je dan op je dooie gemakje nog naar huis fietst en van de oververdovende stilte geniet, moet je niet dat klotegejank van de dinamo hebben de hele tijd :)
 
hebo-aeroxje said:
Meestal fiets ik ook zonder licht, terwijl ie het wel gewoon doet. Maar zoals 's avonds rond 12uur in ons dorp is er bijna geen hond op de weg, en als je dan op je dooie gemakje nog naar huis fietst en van de oververdovende stilte geniet, moet je niet dat klotegejank van de dinamo hebben de hele tijd :)

hebbe ze smartlampjes voor uitgevonden

en reken maar dat als een scooter met 90 tegen een fiets klapt dat de fietser int ziekenhuis ligt
en wss de bromfietser ook alleen met een verschil de brommerrijder had een helm op
ik rij meestal 40-50 op fietspad
en met de autos mee op weg
 
franky said:
hebbe ze smartlampjes voor uitgevonden

en reken maar dat als een scooter met 90 tegen een fiets klapt dat de fietser int ziekenhuis ligt
en wss de bromfietser ook alleen met een verschil de brommerrijder had een helm op
ik rij meestal 40-50 op fietspad
en met de autos mee op weg



Niet alleen met de scooter maar met de auto is het helemaal ver** :rolleyes: dan zie je die fietsers helemaal amper :| als ze zndr. licht rijden
 
vorige week donderdag echt serieus erge mist hier(minder als 100 mtr zicht), had ik rijles en dan nog mensen zowel fietsers als automobilisten ZONDER licht.

Wat lopen dr toch een stel mongolen rond op deze aardkloot:|
 
Back
Top