Originally posted by Boeie
Ik groningen, jat ik zo een nieuwe we hebben nu ook de juiste equipment in huis. (betonschaar en flex, olee)
btw, advies, wil je niet dat je fiets gejat wordt? zet em dan ergens aan vast, met een slot wat ongeveer 10x duurder is dan de fiets. (kheb mn axa scooterketting eromheen hangen )
die zogenaamde goedgekeurde gele kettingsloten, zijn dus echt zo brak, die heb je met 2 knipjes met je betonschaar door...
bertje betonschaar for ever!
Originally posted by Boeie
die zogenaamde goedgekeurde gele kettingsloten, zijn dus echt zo brak, die heb je met 2 knipjes met je betonschaar door...
bertje betonschaar for ever!
Originally posted by Oom Agent
lol ik heb ook een barrel fiets ik gebruik mn scooter slot ervoor he
maar iedereen zeikt van; Bang dat je fiets gestolen word?
ik zeg zo van; Pas maar op dat ze de jouwe niet mee nemen
ooohw Mike mag mn fiets ook aan jouw slot ? (A)
uuhm kom maar
Originally posted by Oom Agent
ik jat nooit een fiets ik draai gewoon het onderdeel eraf wat ik nodig heb en plaats mn eigen onderdeel op zijn fiets ( bijv als ik slag in mn band heb verwissel ik ze ff )
en dan zet ik er meestal een briefje bij met
bedankt voor het verwisselen van uw banden of lichten
Kusjes, oompje Agent 8POriginally posted by Vassago
Net zo min als de jouwe dus stfu...
Kusjes, modje Vass 8P
Originally posted by mendophir
ik vind je een immense randdebiel, die dingen kosten een 400 euro, en ga jij ze lopen jatten ... ga dood ofzo, en alleen maar om er zelf fijner op te kunnen fietsen ...
N * E * R * D
Originally posted by MaLuKu-TiGeR
ik vind het echt meesterlijk als mensen over internet je proberen uit te schelden. menn0, je doet me niks en al zei je het in me gezicht lachte ik je nog uit, je kan me niks maken knul. als ik naar jou kijk met je mooie oppeflamer titel en dan denk aan het feit dat jij mensen uitscheld over een forum, dan lijkt het me dat ik hier niet de "N * E * R * D" ben. sorry hoor, ik heb niks tegen je, maar ga dan niet zo lopen blaten. tegen iemand die je niet kent so wuddup gangsta?
Originally posted by jos@vespaenvsx
blablabla