fiets gepikt :)

Wat zouden jullie doen als je fiets gepikt wordt?

• Een andere pikken als ik die zie

Votes: 101 58.4%
  • Een nieuwe/2e hands kopen

Votes: 54 31.2%
  • Laat maar zitten ik ga wel met de scooter

Votes: 18 10.4%

• Total voters
    173
Mijn fiets word niet gepikt, daar is die te lelijk voor dus eigenlijk heb ik dit dilemma nooit..
Wel is ooit een fiets wat ik met carneval had gevonden (met gouden velgen) gepikt.. 8P

Ik groningen, jat ik zo een nieuwe :) we hebben nu ook de juiste equipment in huis. (betonschaar en flex, olee)

btw, advies, wil je niet dat je fiets gejat wordt? zet em dan ergens aan vast, met een slot wat ongeveer 10x duurder is dan de fiets. (kheb mn axa scooterketting eromheen hangen :))

die zogenaamde goedgekeurde gele kettingsloten, zijn dus echt zo brak, die heb je met 2 knipjes met je betonschaar door...

bertje betonschaar for ever! :)

Originally posted by Boeie
Ik groningen, jat ik zo een nieuwe :) we hebben nu ook de juiste equipment in huis. (betonschaar en flex, olee)

btw, advies, wil je niet dat je fiets gejat wordt? zet em dan ergens aan vast, met een slot wat ongeveer 10x duurder is dan de fiets. (kheb mn axa scooterketting eromheen hangen :))

die zogenaamde goedgekeurde gele kettingsloten, zijn dus echt zo brak, die heb je met 2 knipjes met je betonschaar door...

Geluksvogel :p. Fiets vanmiddag gejat en kan nergens betonschaar regele. En flex ligt @ andere huis :s. Vanavond maar ff 1 van een junkie kope denk k. Moet k wel eerst naar binnenstad toelope of weer vervoer regele :s

Originally posted by Boeie

De zwakke schakel is meestal het slotje zelf... AXA normale sloten gaan btw echt niet makkelijk open. Ooit was ik fietssleutel kwijt en ging ik dus ff naar het bureau of ze hem open wilden knippen. Die kerel kreeg het niet open met zijn betonschaar van een meter. Toen de haakste slijper gepakt en ging uiteraard wel open :)

lol ik heb ook een barrel fiets ik gebruik mn scooter slot ervoor he

maar iedereen zeikt van; Bang dat je fiets gestolen word?

ik zeg zo van; Pas maar op dat ze de jouwe niet mee nemen :D

ooohw Mike mag mn fiets ook aan jouw slot ? (A)
uuhm kom maar :D

Originally posted by Oom Agent
lol ik heb ook een barrel fiets ik gebruik mn scooter slot ervoor he

maar iedereen zeikt van; Bang dat je fiets gestolen word?

ik zeg zo van; Pas maar op dat ze de jouwe niet mee nemen :D

ooohw Mike mag mn fiets ook aan jouw slot ? (A)
uuhm kom maar :D
Originally posted by Oom Agent
ik jat nooit een fiets :D ik draai gewoon het onderdeel eraf wat ik nodig heb en plaats mn eigen onderdeel op zijn fiets ( bijv als ik slag in mn band heb verwissel ik ze ff :D )
en dan zet ik er meestal een briefje bij met
bedankt voor het verwisselen van uw banden of lichten :D

Hmz, stoer ben jij!

zijn hier ook mensen die wel een s gepakt zijn toen ze een fiets aant rippen waren? ik heb een mooie mountainbike, is gelukkig nog nooit gestolen.

Nog nooit een fiets van me gejat, wel bij een kameraad.

Leuk barrel uitgezocht, ff aanlopen en *krak* dat was het slot. 0?

Oh, wel een verneukt achterwiel gehad omdat iemand dacht dat het leuk was om op m'n achterwiel te gaan staan. :'( (Zat zelf toen in discotheek :mad: )
(Was m'n pa z'n fiets :+ )

Originally posted by mendophir
ik vind je een immense randdebiel, die dingen kosten een 400 euro, en ga jij ze lopen jatten ... ga dood ofzo, en alleen maar om er zelf fijner op te kunnen fietsen ...

N * E * R * D

ik vind het echt meesterlijk als mensen over internet je proberen uit te schelden. menn0, je doet me niks en al zei je het in me gezicht lachte ik je nog uit, je kan me niks maken knul. als ik naar jou kijk met je mooie oppeflamer titel en dan denk aan het feit dat jij mensen uitscheld over een forum, dan lijkt het me dat ik hier niet de "N * E * R * D" ben. sorry hoor, ik heb niks tegen je, maar ga dan niet zo lopen blaten tegen iemand die je niet kent :) so wuddup gangsta?

Last edited:
Originally posted by MaLuKu-TiGeR
ik vind het echt meesterlijk als mensen over internet je proberen uit te schelden. menn0, je doet me niks en al zei je het in me gezicht lachte ik je nog uit, je kan me niks maken knul. als ik naar jou kijk met je mooie oppeflamer titel en dan denk aan het feit dat jij mensen uitscheld over een forum, dan lijkt het me dat ik hier niet de "N * E * R * D" ben. sorry hoor, ik heb niks tegen je, maar ga dan niet zo lopen blaten. tegen iemand die je niet kent :) so wuddup gangsta?

9||69||69||69||69||6

Mijn gelzadel is helemaal opengescheurd, daar zitten meters ducktape over dus die willen ze niet + ik hang m'n scooterketting bij het station door het voorwiel, frame en fietsenrek heen.

Wat hypocriet eigenlijk..:|
Je moet iedereen hier eens horen als hun scooter gejat wordt, moord en brand wordt er dan geroepen, daders moeten dood ed.
Maar het is wel stoer om een dure fiets van 500 euro of meer weg te halen, waar de eigenaar misschien wel erg lang voor heeft moeten werken.
Waarschijnlijk betekent die fiets voor zijn eigenaar hetzelfde als de scooter voor velen hier.

|(

nja, miste een optie, laat maar zitten, ga wel met auto, mijn fiets is ook een tijdje terug gejat op de universiteit, maar kan er nog steeds niet mee zitten...

Back