hebo-aeroxje
Proud member
In de trein had ik vandaag een gesprek met een gozer van me oude school. Hij had een boek besteld, waarin het tafereel van de broncode uitgebreid wordt verteld. Ene Jan Sloot uit nieuwgein zou een manier hebben ontwikkeld om digitale produkten zoals cd's en dvd's te comprimeren, en er slechts 1 KB nodig zou zijn om ze af te spelen ... De uitvinder echter is vlak voor de lancering ervan dmv een hartaanval om het leven gekomen en heeft de uitvinding mee het graf in genomen ...
Achter deze link staat een wonderbaarlijk en bizar verhaal waarvan ik echt niet weet wat ik moet denken. Voor iedereen die geinteresseerd is in IT techniek of meer wil weten, het is geen HOAX en alles berust op waarheid ...
Het stukje hieronder is een lang artikel uit de 'Quote'. Het is vrij lang maar IK heb geboeid gelezen ...
Jan Sloot' uitvinding
Zijn er uberhaupt al mensen die er hier bij voorbaat wat nuttigs over kunnen zeggen?
Achter deze link staat een wonderbaarlijk en bizar verhaal waarvan ik echt niet weet wat ik moet denken. Voor iedereen die geinteresseerd is in IT techniek of meer wil weten, het is geen HOAX en alles berust op waarheid ...
Het stukje hieronder is een lang artikel uit de 'Quote'. Het is vrij lang maar IK heb geboeid gelezen ...
Jan Sloot' uitvinding
Zijn er uberhaupt al mensen die er hier bij voorbaat wat nuttigs over kunnen zeggen?
Last edited: