This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Remklauw is vet alleen dat zwarte gaare ding verneukt het echt geen mooie rondige enzo Maja hij past tog niet bij jou wees er blij om,anders stond het echt gaar.

ik vind die bracket zo gaar nog niet, die klauw vind ik ook niet zo rond... als je kijkt naar de voorkant...

denk dat et niet eens zo slecht zou staan hoor...

Remklauw is vet alleen dat zwarte gaare ding verneukt het echt geen mooie rondige enzo Maja hij past tog niet bij jou wees er blij om,anders stond het echt gaar.

Het duurde 3 minuten om deze zin te lezen, maar volgensmij snap ik je...

Het staat uiteindelijk wel. De kleuren op de kappen worden rood / metallic zwart met gouden (of zilveren) accenten. Dus de bracket, afgezet op de malossi voorvork, zal uiteindelijk perfect in het plaatje passen.

De rest, vooral maik, bedankt voor de reacties. :*

komt wel goed met die bracket! Waarschijnlijk heb je alleen dat ding voor niets gekocht:X We ontwerpen en maken gewoon zelf ff een passende. Op zich geen heel groot probleem hoor!

Ziet er goed uit, Mooie foto's ook

Edit: Ga je nog iets apparts met je achterkappen doen?, anders weet ik miss nog wel iets je hebt pm

ik heb nieuws voor je Jouw klauw is misschien wel een brembo klauw maar het is een versie die normaal onder ander op SR zit. Dus geen aerox! Ik heb nog wel een aerox klauw over maar aangezien jouw adapter nu ook niet op je vork past zul je gewoon iets moeten maken. Gewoon een adapter tussen je vork en je brembo SR klauw.

Ik heb al aluminium voor je. Trek je hele vork er een keer uit met wiel en al en bel me als je tijd hebt. Dan kunnen we het misschien in de loods gaan doen, hebben we tenminste de ruimte!

Groeten!

Ziet er goed uit, Mooie foto's ook

Edit: Ga je nog iets apparts met je achterkappen doen?, anders weet ik miss nog wel iets je hebt pm

Je hebt een PM Terug, best interessant.

Sjaak :7 strak plan. Spreek je volgende week. Loods is weinig ruimte ivm verhuizing. Maar daar vinden we wel een oplossing voor.

De rest bedankt voor de reacties en complimentjes. :W

ik zeg het je, aerox klauwen passen NIET op een f32s vork.
en ja ik weet dat jij voor een runner hebt en ik voor een nrg.
maar enkel het T stuk verschilt daarin. je hebt dus een andere remklauw.
allesinds geen aerox, aerox past totaal niet.

De laatste tijd helemaal niets aan de scooter gedaan. Druk met verhuizen en verbouwen dus ik heb er weinig tijd voor op dit moment.

Wel geeft me dat de tijd om lekker na te denken over de paint die op de kappen moet komen. Na enig nadenken heeft sven` voor mij een photoshop ontwerp gemaakt.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23378&stc=1&d=1189083993[/ir]

Ik vind de shop erg gaaf gelukt. Alleen ben ik er nogsteeds niet uit of ik met dit design verder wil. Wel heb ik besloten dat ik er een gespoten striping op wil. Deze wordt dan meerdere malen afgelakt waardoor er geen hoogteverschil in de paint komt.

Tips / Suggesties zijn van harte welkom!

Attachments

• DSC_0376schoep.JPG
    192.2 KB · Views: 3,154
Ik vind em zo vrij dood en onopvallend als ik eerlijk moet zijn . Er mag wel wat meer variatie in oid . Ik mijn vinger er niet precies op leggen , maar hij mist iets.

onderkuip zou ik anders doen zoals ook al vermeld werd.
Het is niet iets super uniek ofzo maar het is gewoon netjes.

Ik dacht trouwens echt dat hij in tussentijd zo gespoten was

Status
Not open for further replies.