This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Splinternieuwe oldschool braking schijven voor 30 euro staat er zelfs tussen... :X

Remkabel was nooit een probleem.

Remhendel zo'n probleem? Want op men stage hebben we er buuuulten liggen 8P. Dus is er iets anders aan?

Het moet zo'n hendel zijn, verstelbaar etc. Als jullie die écht hebben liggen (een linker) mag je me een PM sturen. Want dan wil ik er wel 2 hebben opzich.

Verstel baar hebben wij liggen. Maar zit momenteel in de zomer vakantie he. Aankomend school jaar ben ik er weer . Over 4 of 5 weekjes dus. Dan zou ik ze wel kunnen regelen.

Want loop dus stage bij een groothandel in motor onderdelen. En ik heb zat van die dingen door men klauwen gehad. Nu weet ik niet of ze voor links of rechts waren of dat we ze beide hebben liggen want daar heb ik nooit echt op gelet....

Erg vet wordt het boj, trap dat ding is op de bank ben nu wel keer benieuwd wat die cilinder doet. Nog aanwezig in Sittard.

Verstellen... :+

Je kan de rem hendel in 4 standen verstellen. Op de foto hierboven staat hij op 4, dat is de stand waarop de remhendel het dichtste bij het stuur staat. Op stand 1 wordt de afstand tussen het stuur en de hendel vergroot. Dus mensen met hele lange vingers kunnen de hendel zo instellen dat hij goed en gemakkelijk vast te pakken valt.

Last edited:

puik werk!

alleen het verhaal van de verstelbare remhendels heeft daar niet zo veel mee te maken.

zodra remvloeistof warmer word word de druk minder vandaar dat eigenlijk je remhendel iets langer had moeten zijn. daarvoor zijn ze verstelbaar.

whhe jacco kant wete (A)

probikes medewerker

onderhand maar snel je stuff kope

mja mooie hendels bojt,,

ik zou ze ook wel wille

maarja dan ist niet meer origineel (A)

succes met je project

groet jeroen

puik werk!

alleen het verhaal van de verstelbare remhendels heeft daar niet zo veel mee te maken.

zodra remvloeistof warmer word word de druk minder vandaar dat eigenlijk je remhendel iets langer had moeten zijn. daarvoor zijn ze verstelbaar.

Maakt mij weinig uit. Op stand 1 kan ik er moeilijk bij, op stand 4 liggen ze me veel fijner in de hand. Vandaar mijn verhaal.

[IR]http://i19.tinypic.com/540oep3.jpg[/IR]

[IR]http://i15.tinypic.com/681y9eg.jpg[/IR]

[IR]http://i10.tinypic.com/6fpw0ti.jpg[/IR]

Aan remkracht geen gebrek... +ralf+

Enige probleem nu nog is dat de bestelde adapter voor runner/aerox etc niet past op mijn malossi voorvork van een runner. Maargoed, daar vinden we vast wel weer een oplossing voor... :Z

Enige probleem nu nog is dat de bestelde adapter voor runner/aerox etc niet past op mijn malossi voorvork van een runner. Maargoed, daar vinden we vast wel weer een oplossing voor... :Z

OMG , dat die remklauwophangpunten verder uitelkaar staan en verder naar binnen , dat valt elke kip toch wel op :X.

bojt moet straks zn remmen met zn pinkies bedienen anders maakt ie overdekoppies

ziet er dik uit man ben benieuwd hoe het staat als het gemonteerd is

mzl stephan

Status
Not open for further replies.